HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ellerine sağlık
Paylaşım için teşekkürler
rep verdim.
dosyaupload.com 'u tercih ederseniz link kırılma sorunu yaşamazsınız
rep verdim.dosyaupload.com 'u tercih ederseniz link kırılma sorunu yaşamazsınız

Kullanıcı ad şifre yazıyorm giriş yap diyorum atıyor bro full kapatıyo kendni
locale_tr actım locale_tr içine atım !
Root Klasöründekileri Root packini actım onun içine atım..
uiscript ide locale_tr atım .. nerde hata yapmsm bro ?
locale_tr actım locale_tr içine atım !
Root Klasöründekileri Root packini actım onun içine atım..
uiscript ide locale_tr atım .. nerde hata yapmsm bro ?
Kullanıcı ad şifre yazıyorm giriş yap diyorum atıyor bro full kapatıyo kendni
locale_tr actım locale_tr içine atım !
Root Klasöründekileri Root packini actım onun içine atım..
uiscript ide locale_tr atım .. nerde hata yapmsm bro ?
uiscript ide local demişiim pardon uiscripte atım onuda ?
yinede girerken direk atıyo
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 618
- Sabit
- Cevaplar
- 23
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 314
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 479
