Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Uthera görev sonu!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yeshe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba,

ElyM2 Oyuncuları;

Yaklaşık 5 aydır ElyM2 oyunu adına görev yapmış bulunuyordum. Dün âni alınan bir kararımla ElyM2 yönetiminden istifa ettiğimi belirtmek isterim.

Bu oyun adına görev yapmak herkese nasip olmayabilir ama denenilmesi gerekilen birsey. Bu oyunun içinde olmak ve bağlı olmak, bağlı olduğunuz, gönül verdiğiniz bi oyun için görev yapmak ap ayrı birşey.

Bugüne kadar belki yanlış kararlarım olmuştur, bunun için şahsına yanlış karar verdiğimi düşünen veyahut dile getiren arkadaşlardan Özür dilerim.

Ben Deniz TOPÇU(Uthera) ElyM2 sunucularına Pidge'de mevcut olan karakterim ZugZwang ile devam edeceğim.

ZugZwang'dan başka karakterim yoktur!

Bana bu imkanı sundukları için @Shorty; ve @admin; e teşekkür ederim.

Herkese iyi forumlar, sağlıcakla kalın.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Merhaba,

ElyM2 Oyuncuları;

Yaklaşık 5 aydır ElyM2 oyunu adına görev yapmış bulunuyordum. Dün âni alınan bir kararımla ElyM2 yönetiminden istifa ettiğimi belirtmek isterim.

Bu oyun adına görev yapmak herkese nasip olmayabilir ama denenilmesi gerekilen birsey. Bu oyunun içinde olmak ve bağlı olmak, bağlı olduğunuz, gönül verdiğiniz bi oyun için görev yapmak ap ayrı birşey.

Bugüne kadar belki yanlış kararlarım olmuştur, bunun için şahsına yanlış karar verdiğimi düşünen veyahut dile getiren arkadaşlardan Özür dilerim.

Ben Deniz TOPÇU(Uthera) ElyM2 sunucularına Pidge'de mevcut olan karakterim ZugZwang ile devam edeceğim.

ZugZwang'dan başka karakterim yoktur!

Bana bu imkanı sundukları için @Shorty; ve @admin; e teşekkür ederim.

Herkese iyi forumlar, sağlıcakla kalın.

Hayatında başarılar dilerim kardeşim seni unutmuyacağım arada team speak'e gel oradan sohbetemize devam ederiz özletme kendini kardeşim benim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst