HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar serverde simya var fakat kaldırmak istiyorum nasıl kaldırabilirim ?
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
dostum bende ilk olarak 20001 simya npc sinin konuşmalarını vs kaldırdım zaten o olmadan kimse birşey yapamaz diğer dosyalar kalsada birde oyundaki logoyu locale_de ye girip ui nin içinde energybar.py yazar onun içindeki x,y kordinatını 0 0 yap zaten oyunda gözükmeyecektır.
oyleyse o görünümü kaldıramazsın ama işlevini yitirtebilirsin ftp den girip dosyalarını sildikten sonra..Server oto packı sunucuya baglı oldugu için pack degişimi yapamıyorum malesef nacivattan bişey yapamazmıyım ?
