HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SilentSins,Albanian,Sinstar,LossLess,Rwetgi,Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.,Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.,Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.,Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.,Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Siz kimsiniz ki lan bi iteminiz allaha bedel.
Size tek sözüm ben varsam size rahat yok tehdit olarak algıla istersen.Turnuvadada gözüme gözükme yukarda insancıklar içinde foto atıyorum aşagıya bakarsanız anlarsınız.
UZUN LAFIN KISASI SİZ KİMSİNİZ ?
O LAFI KULLANDIKDAN SONRA ŞAHISA KÜFÜR ETTİM GEREKLİ İŞLEM YAPILABİLİR BANA !!!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
![]()
![]()
Yaklaşık 6 yıldır bu sunucuda binlerce olay yaşadım belki bir o kadar da adam banlamışımdır ancak bu kadar gereksiz yere küfür edeni ilk defa görüyorum.
Olay sohbet kuralının ihlali olduğu için oyuncunun tüm hesapları 1 ay (Oyun süresi) sohbet cezası verilmiştir.
ayıbıyla susmalı demek kolay oradan fakat bu gibi meseleler oyunda her gün karşılatığımız meseleler. ama ramona din bekcisi gibi her birini kovalamıyor nihayetinde bu kişiyi seçip forumlara kadar taşımasının bir amacı var mustafa. biz doğru bir şey yaptı demiyoruz kimse için zaten ama bu konu senin dahi yorum yapabileceğin yerlere geldiyse sebebi öncesinde yaşlanılan husumettir dine karşı edilmiş hakaret değil.
Atalarımızın sözlerinden biri vardır ben bu felsefeyle hareket ediyorum CartmanBra arkadaşım, meseleler silsilesi doğmuyor söz şu afedersin ''İt'e dalanıncaya kadar çalıyı dolan'' açıklamama gerek yok sanırım ^^, edepsiz insanlarla karşılaşınca bu en iyi yol
Seviyesine düşmektense ürüyüp durması daha müstehakı...ek olarak Forum olduğu için konu açılınca ve ilgi çekince yazıyor insan sürç ü lisan ettiysek affola ^^
Seviyesine düşmektense ürüyüp durması daha müstehakı...ek olarak Forum olduğu için konu açılınca ve ilgi çekince yazıyor insan sürç ü lisan ettiysek affola ^^Merhaba
Öncelikle saygı ve sevgi çerçevesinde hepinize güzel oyunlar dilerim.
Oyun içerisinde gelişen olaylarla ilgili belki de hepimiz bir gerginlik içerisinde bulunabiliyoruz. Yapımız gereği kimimiz buna sinirlenip misli ile hakaret ve küfürle karşılık verebiliyoruz. Kimimiz ise olgunlukla karşılayarak muhatap olmadan destek kısmından şikayette bulunabiliyoruz..
Daha önceki yazmış olduğum yorumlarda yineleyerek tekrar ediyorum. Öncelikle saygı ve sevgi çerçevesinde oyunu kurallarına uygun olarak oynayıp stres atmak olmalı önceliğimiz..
Yine de istenmeyen olaylarla karşılaşıp bu konuda belirtildiği gibi insanın hazmedemediği durumlar oluşabiliyor. Bu gibi durumda ben ve diğer yönetici arkadaşlarım gerekli ceza-i işlemi uyguluyoruz..
Öncelikle şikayet edilen şahısla ilgili kendisine ve bağlı karakterlerine gerekli uzun süreli sohbet banı cezası uygulanmıştır.
Kimse kimsenin dini ırkı ve mezhebi ile ilgili sorgulama yapamaz ve dini mezhebi ırkı ile manevi değerlerine hakaret edemez!!!! Eğer yaparsa cezayı kabul etmiş olur ve uygulanır. Burda konuyu açan oyuncu bu kişiyi her ne kadar kışkırtmış olduğunu varsayarak konuşuyorum yine de bu küfürleri edemez.
Konuyu açan ve şikayet edilen kişlerin aralarındaki husumet beni ilgilendirmiyor ve her iki arkadaşıda tanımıyorum (tanıyor olsam dahi bu yaptırımımı engelleyemez).
Son olarak sizleri tekrar sevgi ve saygı çerçevesinde oyun oynamaya davet ediyorum.
Konuyu gereksiz tartışmaların devam etmemesi için kapatıyorum.
Öncelikle saygı ve sevgi çerçevesinde hepinize güzel oyunlar dilerim.
Oyun içerisinde gelişen olaylarla ilgili belki de hepimiz bir gerginlik içerisinde bulunabiliyoruz. Yapımız gereği kimimiz buna sinirlenip misli ile hakaret ve küfürle karşılık verebiliyoruz. Kimimiz ise olgunlukla karşılayarak muhatap olmadan destek kısmından şikayette bulunabiliyoruz..
Daha önceki yazmış olduğum yorumlarda yineleyerek tekrar ediyorum. Öncelikle saygı ve sevgi çerçevesinde oyunu kurallarına uygun olarak oynayıp stres atmak olmalı önceliğimiz..
Yine de istenmeyen olaylarla karşılaşıp bu konuda belirtildiği gibi insanın hazmedemediği durumlar oluşabiliyor. Bu gibi durumda ben ve diğer yönetici arkadaşlarım gerekli ceza-i işlemi uyguluyoruz..
Öncelikle şikayet edilen şahısla ilgili kendisine ve bağlı karakterlerine gerekli uzun süreli sohbet banı cezası uygulanmıştır.
Konuyu açmandaki amacı anlayamadım milletin din,inanç gibi düşüncelerini sorgulamak sana mı kaldı? Eğer ki sen dininde imanında biriysen o küfürü etmezdin burda kendini rezil etmişsin.Ek olarak resimlerede bir el at gözükmüyor MEH!
Kimse kimsenin dini ırkı ve mezhebi ile ilgili sorgulama yapamaz ve dini mezhebi ırkı ile manevi değerlerine hakaret edemez!!!! Eğer yaparsa cezayı kabul etmiş olur ve uygulanır. Burda konuyu açan oyuncu bu kişiyi her ne kadar kışkırtmış olduğunu varsayarak konuşuyorum yine de bu küfürleri edemez.
Konuyu açan ve şikayet edilen kişlerin aralarındaki husumet beni ilgilendirmiyor ve her iki arkadaşıda tanımıyorum (tanıyor olsam dahi bu yaptırımımı engelleyemez).
Son olarak sizleri tekrar sevgi ve saygı çerçevesinde oyun oynamaya davet ediyorum.
Konuyu gereksiz tartışmaların devam etmemesi için kapatıyorum.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
