HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SilentSins,Albanian,Sinstar,LossLess,Rwetgi,
Siz kimsiniz ki lan bi iteminiz allaha bedel.
Size tek sözüm ben varsam size rahat yok tehdit olarak algıla istersen.Turnuvadada gözüme gözükme yukarda insancıklar içinde foto atıyorum aşagıya bakarsanız anlarsınız.
UZUN LAFIN KISASI SİZ KİMSİNİZ ?
O LAFI KULLANDIKDAN SONRA ŞAHISA KÜFÜR ETTİM GEREKLİ İŞLEM YAPILABİLİR BANA !!!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
,
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
,
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
,
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
,
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Siz kimsiniz ki lan bi iteminiz allaha bedel.
Size tek sözüm ben varsam size rahat yok tehdit olarak algıla istersen.Turnuvadada gözüme gözükme yukarda insancıklar içinde foto atıyorum aşagıya bakarsanız anlarsınız.
UZUN LAFIN KISASI SİZ KİMSİNİZ ?
O LAFI KULLANDIKDAN SONRA ŞAHISA KÜFÜR ETTİM GEREKLİ İŞLEM YAPILABİLİR BANA !!!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Merhaba
Öncelikle saygı ve sevgi çerçevesinde hepinize güzel oyunlar dilerim.
Oyun içerisinde gelişen olaylarla ilgili belki de hepimiz bir gerginlik içerisinde bulunabiliyoruz. Yapımız gereği kimimiz buna sinirlenip misli ile hakaret ve küfürle karşılık verebiliyoruz. Kimimiz ise olgunlukla karşılayarak muhatap olmadan destek kısmından şikayette bulunabiliyoruz..
Daha önceki yazmış olduğum yorumlarda yineleyerek tekrar ediyorum. Öncelikle saygı ve sevgi çerçevesinde oyunu kurallarına uygun olarak oynayıp stres atmak olmalı önceliğimiz..
Yine de istenmeyen olaylarla karşılaşıp bu konuda belirtildiği gibi insanın hazmedemediği durumlar oluşabiliyor. Bu gibi durumda ben ve diğer yönetici arkadaşlarım gerekli ceza-i işlemi uyguluyoruz..
Öncelikle şikayet edilen şahısla ilgili kendisine ve bağlı karakterlerine gerekli uzun süreli sohbet banı cezası uygulanmıştır.
Konuyu açmandaki amacı anlayamadım milletin din,inanç gibi düşüncelerini sorgulamak sana mı kaldı? Eğer ki sen dininde imanında biriysen o küfürü etmezdin burda kendini rezil etmişsin.Ek olarak resimlerede bir el at gözükmüyor MEH!
Kimse kimsenin dini ırkı ve mezhebi ile ilgili sorgulama yapamaz ve dini mezhebi ırkı ile manevi değerlerine hakaret edemez!!!! Eğer yaparsa cezayı kabul etmiş olur ve uygulanır. Burda konuyu açan oyuncu bu kişiyi her ne kadar kışkırtmış olduğunu varsayarak konuşuyorum yine de bu küfürleri edemez.
Konuyu açan ve şikayet edilen kişlerin aralarındaki husumet beni ilgilendirmiyor ve her iki arkadaşıda tanımıyorum (tanıyor olsam dahi bu yaptırımımı engelleyemez).
Son olarak sizleri tekrar sevgi ve saygı çerçevesinde oyun oynamaya davet ediyorum.
Konuyu gereksiz tartışmaların devam etmemesi için kapatıyorum.
Kimsenin dini dili ırkını sorgulayamazsın özgür bir ulkede yasiyoruz irkcimisin yada prim yapmaya mi calisiyosun at varsa bisey ticketten bakilsin adam belki bu ulkede yasamiyor dini inanclari baska bu sana mi düştü ilk ve son yorumum olsun primci
Bu arada o loncadayim turnuvaya gerek yok buradayiz
Boşuna o kadar sövmüş olamaz dimi ^^
Senin ne biçim bir halt olduğunu herkes biliyor, iyi forumlar.
Peki kardeş bende söverdim aynen raad oldum Güzel bir kafa var sende sana kafanla mutluluklarBen onun dinine ırkına mezhebine karışmıyorsam onunda benimkine karışma hakkı yok senin rabbinle biri şer tutarsa sende küfür edersin raad ol.
Linkler var orda sen görmek istemiyorsan o senin ayrı sorunun suçunuzu ya kabullenin yada boş yorumlar yapmayın.
Oyundakinler kimin ne oldunu ögrensn bizde bunun için konu açtık siz biliyorsunuzki bunları normal karşılıyorsunuz hadi şimdi oynunuzu oynayın !
Kimsenin dini dili ırkını sorgulayamazsın özgür bir ulkede yasiyoruz irkcimisin yada prim yapmaya mi calisiyosun at varsa bisey ticketten bakilsin adam belki bu ulkede yasamiyor dini inanclari baska bu sana mi düştü ilk ve son yorumum olsun primci
Bu arada o loncadayim turnuvaya gerek yok buradayiz
Bu arada o loncadayim turnuvaya gerek yok buradayiz

Kimsenin dini dili ırkını sorgulayamazsın özgür bir ulkede yasiyoruz irkcimisin yada prim yapmaya mi calisiyosun at varsa bisey ticketten bakilsin adam belki bu ulkede yasamiyor dini inanclari baska bu sana mi düştü ilk ve son yorumum olsun primci
Bu arada o loncadayim turnuvaya gerek yok buradayiz![]()
Biz onun dinine laf etmiyorsak onun ne haddine laf etmek lan primini .... yaptırma bana senin allahına şer tutuyor kendini sen burda prim diyon.
Konuyu açmandaki amacı anlayamadım milletin din,inanç gibi düşüncelerini sorgulamak sana mı kaldı? Eğer ki sen dininde imanında biriysen o küfürü etmezdin burda kendini rezil etmişsin.Ek olarak resimlerede bir el at gözükmüyor MEH!
Konuyu açmandaki amacı anlayamadım milletin din,inanç gibi düşüncelerini sorgulamak sana mı kaldı? Eğer ki sen dininde imanında biriysen o küfürü etmezdin burda kendini rezil etmişsin.Ek olarak resimlerede bir el at gözükmüyor MEH!
Ben onun dinine ırkına mezhebine karışmıyorsam onunda benimkine karışma hakkı yok senin rabbinle biri şer tutarsa sende küfür edersin raad ol.
Linkler var orda sen görmek istemiyorsan o senin ayrı sorunun suçunuzu ya kabullenin yada boş yorumlar yapmayın.
Oyundakinler kimin ne oldunu ögrensn bizde bunun için konu açtık siz biliyorsunuzki bunları normal karşılıyorsunuz hadi şimdi oynunuzu oynayın !
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
