HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oyunu 1080p yapamıyorum windows modda yarım ekran açılıyor diğer çözünürlükleri seçtimmide.
Oyunda sorun vardır dıye full cilenti indirdin aynı saorun gene
Oyunda sorun vardır dıye full cilenti indirdin aynı saorun gene
Oyunu 1080p yapamıyorum windows modda yarım ekran açılıyor diğer çözünürlükleri seçtimmide.
![]()
Oyunda sorun vardır dıye full cilenti indirdin aynı saorun gene
windows modda full sreen seçeneğini seçin olacaktır.
ful scrende oynamak istemiyorum yanlız 2 karakter arası geçişde hem istedigim zaman direk masaüstüne geçmem için falan uzun zamandır girmiyodum böle sorun yoktu tranfer olunca hunk oynamak istedim böle bi sorunla karsılastım
Ilk olarak ekran kartı driverlerinin güncel olup olmadığını kontrol et. Oyun bileşenlerinin yüklü ve güncel olup olmadığını kontrol et son olarak ise güncel masa üstün ile oyundaki çözünürlük farkının eşit olup olmadığını kontrol et bütün bunlar yerinde ve düzgün çalışıyor ise yarım ekran ile karşılaşmazsın iyi forumlar.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 8
