mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

steam ko msn kurma anlatımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan steamkomsn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[TABLE="class: tborder legacy myfixedtable, width: 100%, align: center"]
[TR="class: custompostbit2"]
[/TR]
[TR="class: custompostbit"]
[TD="class: alt1"]arkadaşlar msn koxp kalktı fakat benim canımı sıkan birşey vardı oda diğer koxperların hala deli gibi gb kasması bu yüzden sizler için ve kendim için msn koxpu kullanılabilir hale getirdim herhangi bir program yoktur sadece msn veya görev yöneticisi yerine bunu açıp nasıl msn koxp kuruyorsak öyle kuruyoruz iyi günler ve iyi farmlar diliyoum herkese yapamıyan mesaj atabilir yardımcı olurum virüstotalide koyuyorum rahat edin diye .
+


Buda Dosyamız



Buda Yapamıyanlar için videolu anlatım



+++ Esirgemeyin


[/TD]
[/TR]
[TR="class: custompostbit2"]
[TD="class: alt2"]
user_online.gif


[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst