Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Şampiyonluk primi 150'şer bin dolar!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SharkqL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 105

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ih_sampiyonluk-primi-150ser-bin-dolar-1458271773.jpg

[h=3]Siyah-beyazlı idareciler, art arda gelen 3 galibiyetle liderlik koltuğunun geri alınması üzerine oyuncuların motivasyonunu artırmak için şampiyonluk primini açıkladı. Ayrıca 15’er bin TL’lik galibiyet primleri de hiç aksamadan hesaplara yatırılıyor.[/h]
BEŞİKTAŞ yönetimi bu sezon sonunda Vodafone Arena’da şampiyonluk kutlaması yapabilmek için elinden geleni yapıyor, şartlarını zorluyor... Siyah-beyazlı idareciler üst üste gelen 3 galibiyetle ligde liderlik koltuğunun geri alınmasının ardından oyuncuların motivasyonunu artırmak adına şampiyonluk primini de açıkladı. Buna göre Kartal sezon sonunda mutlu sona ulaşırsa oyunculara 150’şer bin dolar şampiyonluk primi ödenecek.

ÖTE yandan 2. yarının başından bu yana futbolcuların hesaplarına alınan her galibiyet sonrası primler de yatırılıyor. Oyuncular, 15’er bin TL’lik galibiyet primlerini hiç aksamadan, maçların hemen ardından aldılar.

‘SON 810 DAKİKA’

ÖNLERİNDE 9 maç kaldığını ifade eden Beşiktaşlı yöneticiler, “Her şey bizim elimizde. Şampiyon olmak veya şampiyonluğu kaybetmek bize bağlı. 27 puan alma şansımız var. Başarırsak 87 puanla şampiyon oluruz. Bizim için önemli olan emeğimizin karşılığını alabilmek. Bu çocukların gayretini tüm spor kamuoyu takdir ediyor, bu gayretlerini şampiyonlukla taçlandırmak hakları. Artık son 810 dakika. Bizler de onlara olabildiğince destek vermeye çalışıyoruz” ifadelerini kullandılar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst