Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

2013 Visual Client Build Etme Resimli

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan InjecT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar Forumda 2013 Visual Build Etme Var ama çogu arkadaşımız anlamiyordu Onlara Yardımcı Olmak için Resimli detayli şekilde anlatim Yapdim Yardimci Olduysa Ne Mutlu Bana





FİLE Open gelioruz acilen Sekmede Project/Solution Seçioruz





Client src mizi Masaüstüne Cikarmayi Unutmayin Ve secioruz Client Ac dioruz






İçerisine Girior Klasorun Ve client Secioruz





Gelen bütün Uyarılara Ok Diyoruz





Ok Dedikten Sonra Dosyalarin yüklenmesini Beklioruz.





Burda Debug build Edersek Clienti caliştirinca Cmd ekranı acilir Distribute veya Release Seçersek Cmd ekrani gelmez





UserInterface Sağ tiklim build Tikliyoruz





Build İşlemimiz Başladı




Başarıyla Build Oldu






Client Klasorümüze Build Ettimiz Client geldi.


Visual 2013 indirme Linki :

Src Linki :

Virus total:


Src alıntıdır Statu'den Bana ait deildir
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst