xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

BOTAŞ, İstanbul'da galibiyet hedefliyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 89

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bilyoner.com Kadınlar Basketbol Ligi takımlarından BOTAŞ'ın başantrenörü Olcay Orak, play-off şanslarını sürdürebilmek için İstanbul Üniversitesi karşısında kazanmak istediklerini söyledi.

Orak, kulüp binasında düzenlediği basın toplantısında, 13 Şubat'ta deplasmanda oynayacakları İstanbul Üniversitesi maçının önemine değinerek, "Play-off oynamak istiyorsak maça her şeyimizi vermemiz gerekiyor. Kazanacağımıza inanıyorum. Mersin Büyükşehir Belediyespor maçı yaptığımız hatalardan ders almak için çok ciddi sinyaller verdi. İstanbul Üniversitesi ile oynayacağımız maç zor olacak. Orası da zor bir deplasman. Çünkü o maçtan sonra 2 hafta milli takım arası verilecek. Zorlu deplasmanda kazanıp Adana'ya dönmek istiyoruz" diye konuştu.
Ligin 18. haftasında oynadıkları Mersin Büyükşehir Belediyespor maçına da değerlendiren Orak, şunları kaydetti:
"Mersin Büyükşehir Belediyespor bizden daha iyi oynadı. Maçın ilk periyodunda ilk defa 30 sayı yiyerek maçı kabullendik. 2. periyotta farkı 8 sayıya düşürdük. Mersin Büyükşehir Belediyespor çok iyi bir takım. Elimizden geldiğince mücadele etmeye çalıştık. Mersin Büyükşehir Belediyespor gibi iyi oynayan takıma karşı 18 sayılık farkla mağlubiyet aldık."
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst