HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor, Torku Konyaspor'da kiralık forma giyen Beşiktaşlı futbolcu Ömer Şişmanoğlu, İspanya 3. liginde mücadele eden Barcelona B takımının oyuncusu Lionel Enguene ve Mersin İdmanyurdu'nda top koşturan Oktay Delibalta'yı renklerine bağladı.
İŞTE BİTEN TRANSFERLER...
Hasan Subaşı Tesisleri'nde gerçekleştirilen ve kulüp başkanı Gültekin Gencer ile asbaşkan Ali İhsan Sav'ın da yer aldığı törende, Ömer Şişmanoğlu ile 1,5 yıl, Oktay Delibalta ile 5 ay, Kamerunlu ön libero Lionel Enguene ile 3,5 yıllık sözleşme imzalandı.
İmza töreninde konuşan Gencer, transferde günlerdir konuşulan Ömer Şişmanoğlunun yeniden yuvasına döndüğünü söyledi.
3 sene önce Ömer Şişmanoğlunun Antalyaspordan Beşiktaşa transfer olduğunu hatırlatan Başkan Gencer, Bu sene devre arasında bölgesel olarak takviyeye ihtiyacımız olduğunu düşünerek ilk konuştuğumuz kişi Ömer Şişmanoğluydu. Ömer, kendisine birkaç kulüpten teklif olmasına rağmen Antalyasporu tercih etti. Seve seve geleceğini söyledi. Bugün itibari ile imza atmaya geldi. Antalyasporu tercih ettiği için teşekkür ederim. İkinci yarıda güçlü bir Antalyaspor için elinden geleni yapacaktır. Hepimize hayırlı olsun. 1.5 yıllık kiralık anlaştık. Uzun vadeli düşündük. Önümüzdeki yıl da Antalyaspordan başka bir şey düşünmemesi için anlaştık dedi.
Gencer, Motta ve Ömer Şişmanoğlu transferinde kendilerine kolaylık sağlayan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve yönetim kurulu üyelerine de teşekkür etti.
Oktay Delibalta transferi
Nokta transferlere devam ettiklerini kaydeden Gencer, Orta sahaya ofansif ve defansif anlamda katkı koyacak olan Oktay Delibalta ile anlaştık. Mersin İdmanyurdunda oynadı. Şartlarda anlaştık. Bundan sonra Antalyanın başarısı için burada. Hayırlı olsun. İnşallah güzel neticelere hep beraber imza atarız. Sezon sonuna kadar opsiyonlu anlaştık diye konuştu.
Lionel Enguene transferi...
Transferde hız kesmediklerini ifade eden Gencer, Bunların ardından 2 transfer daha yapacağız. Lionel Engueneyi Barcelona kulübünden aldık. 8 yıldır Barcelona altyapısında forma giyiyor. Geleceğin yıldızı diye tabir edilen bir futbolcu. 8 ve 10 numara oynuyor. Bedelsiz olarak kadromuza kattık. Transfer başarısı olarak yorumluyoruz. Antalyaspora değer katacak. 10 milyon rakamını koyduk. Bu güvenini ortaya koyuyor. 10 milyonluk serbest kalma maddesi ile transfer yaptık açıklamasını yaptı.
"Hedeflerim var"
Kırmızı-beyazlı kulübe imza atan Lionel Enguene, Çok mutluyum. Başkanımız ve ekibine teşekkür ediyorum. Antalyaspora geldiğim ilk günden beri kendimi aile ortamında hissettim. Bu da bana pozitif enerji verdi. Antalyada çok rahat çalışacağım. Antalyada verimli olacağımı düşünüyorum. Umarım Antalyanın hedeflerine ulaşmasında yardımcı olabilirim. Genç bir oyuncuyum, takım arkadaşlarımdan öğreneceğim şeyler var. Türkiyede olmaktan mutluyum. Yeni bir kültür ve yeni bir dil öğreneceğim dedi.
Eto'o'yu televizyondan izlerdim"
Lionel Enguene, 'transferinde Etoo etkili oldu mu' sorusuna şu cevabı verdi:
Etoonun burada olması bana da anlam katıyor. Etooyu çocukluğumda televizyondan izliyordum. Onla aynı takımda olacağım için mutluyum. Herkes büyük takımlarda oynamak ister. Benim de hedefim var. Antalyasporda başarılı olup bu hedeflerimi gerçekleştirmek istiyorum.
Yeni transfer Oktay Delibalta ise, "Antalyasporda olduğum için mutlu ve heyecanlıyım. Takıma katkı sağlamak istiyorum" dedi.
Ömer: "Yuvama geri döndüm"
Ömer Şişmanoğlu, Antalya'da olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek, "Yuvama geri döndüm. Zaten başkan beni aradığında mutlu oldum. Dönebileceğim gibi bir şansım vardı. Buradayım, heyecanla her şeyi bekliyorum. Hem eski hem yeni takım arkadaşlarım var. Onlarla oynamayı sabırsızlıkla bekliyorum. Hep izlerdim Samuel Etooyu. Onla aynı sahada olmak, aynı formayı giymek beni gururlandırıyor. 1.5 sene burada kiralığım. Kafamda bir rahatlık olacak. Her sene başka takımlara kiralık gidiyordum" ifadelerini kullandı.
İŞTE BİTEN TRANSFERLER...
Hasan Subaşı Tesisleri'nde gerçekleştirilen ve kulüp başkanı Gültekin Gencer ile asbaşkan Ali İhsan Sav'ın da yer aldığı törende, Ömer Şişmanoğlu ile 1,5 yıl, Oktay Delibalta ile 5 ay, Kamerunlu ön libero Lionel Enguene ile 3,5 yıllık sözleşme imzalandı.
İmza töreninde konuşan Gencer, transferde günlerdir konuşulan Ömer Şişmanoğlunun yeniden yuvasına döndüğünü söyledi.
3 sene önce Ömer Şişmanoğlunun Antalyaspordan Beşiktaşa transfer olduğunu hatırlatan Başkan Gencer, Bu sene devre arasında bölgesel olarak takviyeye ihtiyacımız olduğunu düşünerek ilk konuştuğumuz kişi Ömer Şişmanoğluydu. Ömer, kendisine birkaç kulüpten teklif olmasına rağmen Antalyasporu tercih etti. Seve seve geleceğini söyledi. Bugün itibari ile imza atmaya geldi. Antalyasporu tercih ettiği için teşekkür ederim. İkinci yarıda güçlü bir Antalyaspor için elinden geleni yapacaktır. Hepimize hayırlı olsun. 1.5 yıllık kiralık anlaştık. Uzun vadeli düşündük. Önümüzdeki yıl da Antalyaspordan başka bir şey düşünmemesi için anlaştık dedi.
Gencer, Motta ve Ömer Şişmanoğlu transferinde kendilerine kolaylık sağlayan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve yönetim kurulu üyelerine de teşekkür etti.
Oktay Delibalta transferi
Nokta transferlere devam ettiklerini kaydeden Gencer, Orta sahaya ofansif ve defansif anlamda katkı koyacak olan Oktay Delibalta ile anlaştık. Mersin İdmanyurdunda oynadı. Şartlarda anlaştık. Bundan sonra Antalyanın başarısı için burada. Hayırlı olsun. İnşallah güzel neticelere hep beraber imza atarız. Sezon sonuna kadar opsiyonlu anlaştık diye konuştu.
Lionel Enguene transferi...
Transferde hız kesmediklerini ifade eden Gencer, Bunların ardından 2 transfer daha yapacağız. Lionel Engueneyi Barcelona kulübünden aldık. 8 yıldır Barcelona altyapısında forma giyiyor. Geleceğin yıldızı diye tabir edilen bir futbolcu. 8 ve 10 numara oynuyor. Bedelsiz olarak kadromuza kattık. Transfer başarısı olarak yorumluyoruz. Antalyaspora değer katacak. 10 milyon rakamını koyduk. Bu güvenini ortaya koyuyor. 10 milyonluk serbest kalma maddesi ile transfer yaptık açıklamasını yaptı.
"Hedeflerim var"
Kırmızı-beyazlı kulübe imza atan Lionel Enguene, Çok mutluyum. Başkanımız ve ekibine teşekkür ediyorum. Antalyaspora geldiğim ilk günden beri kendimi aile ortamında hissettim. Bu da bana pozitif enerji verdi. Antalyada çok rahat çalışacağım. Antalyada verimli olacağımı düşünüyorum. Umarım Antalyanın hedeflerine ulaşmasında yardımcı olabilirim. Genç bir oyuncuyum, takım arkadaşlarımdan öğreneceğim şeyler var. Türkiyede olmaktan mutluyum. Yeni bir kültür ve yeni bir dil öğreneceğim dedi.
Eto'o'yu televizyondan izlerdim"
Lionel Enguene, 'transferinde Etoo etkili oldu mu' sorusuna şu cevabı verdi:
Etoonun burada olması bana da anlam katıyor. Etooyu çocukluğumda televizyondan izliyordum. Onla aynı takımda olacağım için mutluyum. Herkes büyük takımlarda oynamak ister. Benim de hedefim var. Antalyasporda başarılı olup bu hedeflerimi gerçekleştirmek istiyorum.
Yeni transfer Oktay Delibalta ise, "Antalyasporda olduğum için mutlu ve heyecanlıyım. Takıma katkı sağlamak istiyorum" dedi.
Ömer: "Yuvama geri döndüm"
Ömer Şişmanoğlu, Antalya'da olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek, "Yuvama geri döndüm. Zaten başkan beni aradığında mutlu oldum. Dönebileceğim gibi bir şansım vardı. Buradayım, heyecanla her şeyi bekliyorum. Hem eski hem yeni takım arkadaşlarım var. Onlarla oynamayı sabırsızlıkla bekliyorum. Hep izlerdim Samuel Etooyu. Onla aynı sahada olmak, aynı formayı giymek beni gururlandırıyor. 1.5 sene burada kiralığım. Kafamda bir rahatlık olacak. Her sene başka takımlara kiralık gidiyordum" ifadelerini kullandı.
