OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Simya kapatma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ahmet2865
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 17
  • Görüntüleme Görüntüleme 9K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkdaş serverimde simyayı komple kaldırmak istiyorum nasıl kaldırabilrim yada kapaatmak istiyorum yardım ederseniz sevinirim..
 
Merhaba arkdaş serverimde simyayı komple kaldırmak istiyorum nasıl kaldırabilrim yada kapaatmak istiyorum yardım ederseniz sevinirim..
locale > inventorywindow.py dosyasını aç şu kodu aratıp sil;

Kod:
{
							"name" : "DSSButton",
							"type" : "button",


							"x" : 114,
							"y" : 107,


							"tooltip_text" : uiScriptLocale.TASKBAR_DRAGON_SOUL,


							"default_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_01.tga",
							"over_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_02.tga",
							"down_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_03.tga",
						},

root > game.py aç ve şu kodu sil

Kod:
onPressKeyDict[app.DIK_O]			= lambda : self.interface.ToggleDragonSoulWindowWithNoInfo()

Bu şekilde sadece envanterdeki butonu ve "O" tuşu ile açılan penceresini kaldırmış olursun hiç bi şekilde simya yapamazlar. Denedikten sonra bilgi verirsin :mad:
 
locale > inventorywindow.py dosyasını aç şu kodu aratıp sil;

Kod:
{
							"name" : "DSSButton",
							"type" : "button",


							"x" : 114,
							"y" : 107,


							"tooltip_text" : uiScriptLocale.TASKBAR_DRAGON_SOUL,


							"default_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_01.tga",
							"over_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_02.tga",
							"down_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_03.tga",
						},

root > game.py aç ve şu kodu sil

Kod:
onPressKeyDict[app.DIK_O]			= lambda : self.interface.ToggleDragonSoulWindowWithNoInfo()

Bu şekilde sadece envanterdeki butonu ve "O" tuşu ile açılan penceresini kaldırmış olursun hiç bi şekilde simya yapamazlar. Denedikten sonra bilgi verirsin :mad:

eyw. kardeşim oldu. kardeş acaba kaldırma değilde şu sorunu cözemezmiyiz ya ? enventere geliyor sürekli
 
Ben simya sistemi nedir hiç bilmiyorum ama çok gereksiz bişey, ne işe yarar nasıl yapılır o envanterdekiler nedir bilmem. Her açtığım serverimde mutlakada kaldırırım :)

valla bende hiç anlamam peki kardeş sohpet yerindeki paneli genişlet varya ordada simya açılıyor orda nasıl kaldırcam heryerde kaldırdım bi tek o kaldı ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst