HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar bu charım yedekte harcanıyor.Bu charla oyuna hiç girmiyorum bende dedim bu charı bir charla takas edeyim hem takaslık gelen charı kullanırım hemde charımı alan sevinir.Arkadaşlar char MASTER SERGEANT 1 dir.Char biraz eskidiği için kill death kötüdür.Ama dediğim gibi düşük levelli bir arkadaşla değişebilirim.Bu charin clani da vardir .Clan benim başka charıma aittir.Charda çok birşey yok amam leveli iyi .Ben bu chari adam ederim diyen varsa Özel mesaj yazsın.
Char adı:hakkudu01
Arkadaşlar bir charımda Staff sergeant 5 dir.Bu charin kill death i gayet iyidir.Bir clandadır.Aynı zamanda charda AUG A1-Camo vardır düşünen arkadaşlarım özelden yazabilirler.Saolun.
Char adi:G0hstkinG(kadın char süresiz)
Char adı:hakkudu01
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Arkadaşlar bir charımda Staff sergeant 5 dir.Bu charin kill death i gayet iyidir.Bir clandadır.Aynı zamanda charda AUG A1-Camo vardır düşünen arkadaşlarım özelden yazabilirler.Saolun.
Char adi:G0hstkinG(kadın char süresiz)
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Son düzenleme:
arkadaŞim charlar gÜzel de sİlahlarinin olmamasi tek handİkabi.. Şahsen ben İyİ sİlahlari olan bİ staff sergeanti; sİlahi olmayan bİ master sergeanta tercİh ederİm..
ben zaten oyle yuksek levelli birşey istemiyorum duşuk de olsa olur
kardeŞ dedİĞİmİ anlamadin.. Bak benİm İÇİn rÜtbe Önemlİ deĞİl.. Sİlah Önemlİ.. Zaten İyİ sİlahin oldu mu rÜtbe kendİlİĞİnden gelİr.. Ama İnŞallah takas yapacak bİrİnİ bulursun.. ÇÜnkÜ rÜtbe dÜŞkÜnÜ olarak etrafta Çok kİŞİ war..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 271
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 305
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 604
