Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

İlgi 0 GM lerde İlgi 0

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ceylan1996
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 480
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yahu İTEM CALANLAR VAR AFEDERSİNİZ OYUNDA DİZ BOYU KACTANE SS ATTIM 1 KİŞİ İLGİLENMİYOR KACTANE MSJ ATTIM ESKİ SURAM KrolMP4 adlı editli suram oyundan silinmiş yok adam editlerimi caldı yeni carmındaki SS cektim gönderdim GM oyuna girdinde PM at diye yalvardım ilgilenmiyor nasıl kurucusunuz ya mahkemeye acsam sizlere tazminat alırım sorunum baya büyük 600TL yatırdık zamanında editlerim yok yeni car actık 3 4 hafta olmadı 30 TL yatırdım oyuna biraz ilgi gösterin şu benim carı getirin onu yapamıyorsanız bile calan adamlardan editlerimi geri vermesinin sonrada ban cekin lllazrail 3 editimi caldı biri kolye biri ayakkabı biri kutsal kılıncımı sanmayın zalim oldum düştü öle bişi olsa msj atmazdım birşeyler yapın artık kurdunuz oyunla biraz ilgilenin uyumayın atyık arkadaşımın emeyiyle kastı T 60 T si gitti biraz insaf böyle yapacaksanız bırakalım tüm lonca oyunu Oyunda Bulun Beni Karakterim 103 Lv sura Adım : Dreafors loncam : SpedyAlfa lonca lideriyim madem bu oyunu kuruyorsunuz ilgilenmesini bilin
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Videolu kanıtınız var ise itemlerinizin çalındığına dair tiçket atarsınız işlem yapılır elbette buraya böyle yazmakla bir şey olmaz.
 
Yahu İTEM CALANLAR VAR AFEDERSİNİZ OYUNDA ŞEREFSİZLER DİZ BOYU KACTANE SS ATTIM 1 KİŞİ İLGİLENMİYOR KACTANE MSJ ATTIM ESKİ SURAM KrolMP4 adlı editli suram oyundan silinmiş yok adam editlerimi caldı yeni carmındaki SS cektim gönderdim GM oyuna girdinde PM at diye yalvardım ilgilenmiyor nasıl kurucusunuz ya mahkemeye acsam sizlere tazminat alırım sorunum baya büyük 600TL yatırdık zamanında editlerim yok yeni car actık 3 4 hafta olmadı 30 TL yatırdım oyuna biraz ilgi gösterin şu benim carı getirin onu yapamıyorsanız bile calan adamlardan editlerimi geri vermesinin sonrada ban cekin lllazrail 3 editimi caldı biri kolye biri ayakkabı biri kutsal kılıncımı sanmayın zalim oldum düştü öle bişi olsa msj atmazdım birşeyler yapın artık kurdunuz oyunla biraz ilgilenin uyumayın atyık arkadaşımın emeyiyle kastı T 60 T si gitti biraz insaf böyle yapacaksanız bırakalım tüm lonca oyunu Oyunda Bulun Beni Karakterim 103 Lv sura Adım : Dreafors loncam : SpedyAlfa lonca lideriyim madem bu oyunu kuruyorsunuz ilgilenmesini bilin

Hesap güvenliği oyuncuya aittir,Yapılan bir bakım sonucu kaybolduğunu düşünüyorsanız Ticket Atabilirsiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst