OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Ulan ne adamlar var be

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IEdgardo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 386
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Maxsimum kaçtır seni uyarıyorum bu son olcak yetti artık sizin gibiler yuzunden oyunuda bırakıyorum veledlerle bundan sonra daha fazla oynanmaz //
buda yaptıgın terbiyesizlik
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyun cocuklaştı zaten gun gelcıek bu svde ınsan kalmıcak gmye kralıyetlerı koy dıyoruz tık yok tıcketlere bakılmyıor oyun gun gıttıkce batıyor ılgılenmezlerse cok insan kaybı olucak Veda perdeleri :(


Ve Son olarakda Edgardo kardeşm hayatında başarılar dilerim [HubRinq] :)
 
eyw. kardesim saolasın oyunda basarılar gm nin en buyuk hatası generalleri kaldırmasıydı......
 
Ticket Atınız,Forumdan İşlem Yapılmıyor.Başkalarından Size Ne Siz Kendi Oyununuza Bakınız ?

Ayriyetten,

Oyun cocuklaştı zaten gun gelcıek bu svde ınsan kalmıcak gmye kralıyetlerı koy dıyoruz tık yok tıcketlere bakılmyıor oyun gun gıttıkce batıyor ılgılenmezlerse cok insan kaybı olucak Veda perdeleri
:(


Ve Son olarakda Edgardo kardeşm hayatında başarılar dilerim [HubRinq] :)


Kraliyetlerin konulması Size Ne Kazandıracak Onu Anlamadım.Eskiden kraliyetler sadece markette satılıyordu.Şimdi arada birde olsa ticarete koyma eventi yapıyorlar.Zamanlarını iyi takip etmenizi öneririm
 
Son düzenleme:
Oyun cocuklaştı zaten gun gelcıek bu svde ınsan kalmıcak gmye kralıyetlerı koy dıyoruz tık yok tıcketlere bakılmyıor oyun gun gıttıkce batıyor ılgılenmezlerse cok insan kaybı olucak Veda perdeleri :(


Ve Son olarakda Edgardo kardeşm hayatında başarılar dilerim [HubRinq] :)

Destek sistemi üzerinden gönderilmiş taleplere bakılmama nedeni destek sisteminin değişim aşamasında olması bu süreç içerisinde destek sistemi pasif olacak ancak siz talep göndermeye devam edebilirsiniz sistem değişikliği tamamlandığı zaman talepler üzerinden geri dönüş sağlanır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst