Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Nokia'nın umudu!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Stanley
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 164

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nokia tüm umudunu ona bağladı!

Nokia artık piyasadaki yerini geri kazanmak istiyor. Tüm ümidi ise bu yeni telefon...


Nokia CEO'su Olli Pekka Kallasvuo, N8'in piyasaya çıkmasıyla kötü kaderlerini yeneceklerini düşünüyor. Pekka'ya göre; Symbian 3 işletim sistemini kullanan ilk telefon Nokia N8'in satışına başlanmasıyla, Nokia piyasadaki kaybettiği eski yerine tekrardan kavuşacak.
"Nokia N8'i kullanıcısıyla buluşturarak yenilenme sürecimizi başlatmak istiyoruz. Potansiyelimize kavuşacağız ve endüstrideki liderliğimize tekrardan yükseleceğiz."
Symbian 3 işletim sistemine sahip 50 milyon adet telefonu piyasaya süreceklerine inanan Pekka, N8'in çıkış tarihinin ikinci çeyrekten üçüncü çeyreğe ertelenmesinin nedeni olarak da telefonun kullanıcı deneyimini mükemmelleştirmek istemelerini gösteriyor.
Ayrıca Pekka, MeeGo işletim sisteminin de, Nokia'nın gelecekte en üst seviyelere gelmesinde büyük rol oynayacağını söyledi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst