berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

'Çok Çalışmak Lazım'

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Turkmmo_Uyesi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 188

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

, Avusturya'da gerçekleştirilen ikinci etap kampının ardından bugün teknik direktör nezaretinde Özlüce Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü. Aşırı sıcak altında yorucu geçen antrenmanda başarılı çalıştırıcı futbolcularına tek tek nasıl başarılı olacağını sordu. Sağlam talebelerine, eğer Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olmak istiyorlarsa çok çalışmaları gerektiğini söyledi.

Yeşil beyazlı ekip yeni sezon hazırlıklarını bu sabah saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile sürdürdü. Sıcak havada ve yoğun tempoda gerçekleştirilen antrenmana düz koşularla başlayan yeşil beyazlı ekip ardından kontrol pas çalışması yaptı. Teknik direktör nezaretinde gerçekleştirilen idman 3 grup halinde 5'e 2, yarı sahada çift kale ve istasyon çalışmasıyla devam etti. Sakatlığı geçen Hüseyin Çimşir kondisyon koşularına başlarken, ağrıları devam eden İnsua yürüyüşün ardından dinlendirildi. İzinli olan Kirita ise bugünkü idmana katılmadı.

Sıcak hava ve yoğun tempo nedeniyle zor anlar yaşadığı antrenmanda teknik direktör futbolcularına daha çok çalışmaları gerektiğini söyledi. Sağlam, talebelerine geçtiğimiz sezon yakalanan başarının nasıl gerçekleştiğini, bu yıl nasıl yakalayacaklarını anlattı.

" 'DEN ÇOK ÇALIŞTIK"

Teknik direktör antrenmanda futbolcuların yorulması üzerine tek tek sorular sormaya başladı. 'Çalışmak lazım' diye söze başlayan Sağlam, "Şampiyonlar Ligi'nde oynamak kolay değil. Turgay biz geçen sene nasıl şampiyon olduk? Çalışarak. Vederson, biz 'yi nasıl geçtik? 'den çok çalışarak. Ali Tandoğan sen 33 yaşında nasıl en önemli dönemini burada yaşadın. Çok çalışarak. Ozan İpek sen milli takıma nasıl gittin? Çalışarak" dedi.

ÖMER ERDOĞAN: "RÖPORTAJLARDA SÖYLÜYORSUN ALİ"

'un kaptanı Ömer Erdoğan, başarılı çalıştırıcının sözlerinin ardından yorucu antrenmanla ilgili serzenişte bulunan Ali Tandoğan'a dönerek esprili bir dille, "Röportajlarda 'Çok çalışmamız lazım' diyorsun ya. Çok zorlu bir maraton olduğunu söylüyorsun. Çalışmaya gelince yoruluyorsun. Bu idmanlar bize ağır gelir mi Ali?" diye konuştu.

VOLKAN MOTOR YAKTI

Teknik direktör , yorucu geçen antrenmanda koşu esnasında arkadaşlarının arkasında kalan yıldız futbolcu Volkan Şen'e takılmayı ihmal etmedi. Sağlam, "Volkan motor yaktı. Volkan bu çalışmalar Lamborghini'ye binmeye benzemez. Böyle motor yakarsın" diyerek espri yaptı.

SICAK VE YORGUNLUK SİNİRLERİ GERDİ

Sıcak hava altında ağır geçen idmanda zaman zaman gerginlikler de yaşandı. Teknik direktör 'ın futbolcularına antrenmanı nasıl tamamlamak istediklerini sorması üzerine, hiçbir futbolcudan ses çıkmayınca kaptan Ömer Erdoğan devreye girdi ve 'Aynı çalışmayı bir kez daha yapalım' dedi. Kaptanın bu sözlerine sinirlenen Ozan İpek tepki gösterdi. Ömer Erdoğan ile Ozan arasında kısa süreli gerginlik yaşandı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst