xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Metin2 - Taskbar Server Logo 2015 # Onur Erkünt

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xxerdo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 23
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar ; Ben Onur Erkünt Metin2 Serverlerde Genellikle Aynı Taskbar Kullanılıyor. Bu Çok Can Sıkıcı Kendi Serverimde Kullanmakta Oldugum Taskbar Paylaşmak İstedim.







Metin2 Taskbar Tasarım Görüntü

eHTqcN8.png






------------------------------------------------------------------------
















------------------------------------------------------------------------

KURULUM;​

.rar dan çıkan Dosyaları


Locale / TR & DE /ui Klasörüne

ETC / ymirwork / ui Atın.

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------



xxerdo (Onur Erkünt):cool:




------------------------------------------------------------------------



İYİ FORUMLAR DİLERİM..

BİR TEŞEKKÜR YETERLİ

DAHASI GELİCEK..
 
Son düzenleme:
Merhaba Arkadaşlar ; Ben Onur Erkünt Metin2 Serverlerde Genellikle Aynı Taskbar Kullanılıyor. Bu Çok Can Sıkıcı Kendi Serverimde Kullanmakta Oldugum Taskbar Paylaşmak İstedim.







Metin2 Taskbar Tasarım Görüntü

YfFpf.jpg


:ka24:



------------------------------------------------------------------------
















------------------------------------------------------------------------

KURULUM;​

.rar dan çıkan Dosyaları


Locale / TR & DE /ui Klasörüne

ETC / ymirwork / ui Atın.

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------



xxerdo (Onur Erkünt):cool:




------------------------------------------------------------------------



İYİ FORUMLAR DİLERİM..

BİR TEŞEKKÜR YETERLİ

DAHASI GELİCEK..
:ka24:

begenmedım bu sefer daha ıyılerı olabılır :D :m26:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst