HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar ; Ben Onur Erkünt Metin2 Serverlerde Genellikle Aynı Taskbar Kullanılıyor. Bu Çok Can Sıkıcı Kendi Serverimde Kullanmakta Oldugum Taskbar Paylaşmak İstedim.
Metin2 Taskbar Tasarım Görüntü
------------------------------------------------------------------------
ETC / ymirwork / ui Atın.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Metin2 Taskbar Tasarım Görüntü
------------------------------------------------------------------------
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
------------------------------------------------------------------------
KURULUM;
.rar dan çıkan Dosyaları
Locale / TR & DE /ui Klasörüne
ETC / ymirwork / ui Atın.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
xxerdo (Onur Erkünt)
------------------------------------------------------------------------
İYİ FORUMLAR DİLERİM..
BİR TEŞEKKÜR YETERLİ
DAHASI GELİCEK..

------------------------------------------------------------------------
İYİ FORUMLAR DİLERİM..
BİR TEŞEKKÜR YETERLİ
DAHASI GELİCEK..
Son düzenleme:
:ka24:Merhaba Arkadaşlar ; Ben Onur Erkünt Metin2 Serverlerde Genellikle Aynı Taskbar Kullanılıyor. Bu Çok Can Sıkıcı Kendi Serverimde Kullanmakta Oldugum Taskbar Paylaşmak İstedim.
Metin2 Taskbar Tasarım Görüntü
![]()
:ka24:
------------------------------------------------------------------------
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
------------------------------------------------------------------------
KURULUM;
.rar dan çıkan DosyalarıLocale / TR & DE /ui Klasörüne
ETC / ymirwork / ui Atın.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
xxerdo (Onur Erkünt)
------------------------------------------------------------------------
İYİ FORUMLAR DİLERİM..
BİR TEŞEKKÜR YETERLİ
DAHASI GELİCEK..
begenmedım bu sefer daha ıyılerı olabılır
:m26::ka24:
begenmedım bu sefer daha ıyılerı olabılır:m26:
Sizin Düşünceniz Ben Katkı Olsun Diye Paylaşıyorum Yoksa Sevdigimden Degil

Teşekkürler kardeşim tibetmetin2'nin taskbarına benzemiş![]()
Normalde Hiçbiri Öyle Bir Servere Ait Degil Saolsun Almanlar Yapıyor Sıfırdan Bizimkilerde Çekip Ben Yaptım Diyor

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 91
- Görüntüleme
- 25K
- Cevaplar
- 51
- Görüntüleme
- 11K
