mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bu Modla GTA V Bambaşka Gözükecek

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 253

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

GTA V için geliştirilen yeni bir modla oyun neredeyse gerçek gözüküyor.

GTA IV için çıkan iCEnhancer modunu hepiniz hatırlıyorsunuzdur. Oyunu fotorealistik kaliteye taşıyan bu modun bir benzeri şimdi GTA V için yapılıyor. Reddit kullanıcısı Toddyftw (Martin Bergman) Toddyhancer adlı bu modla aynı şeyi yapmayı planlıyor. Bergman, Reshade Shader’ları ve ENB serisi düzeltmelerin yanı sıra tone mapping de kullandığını belirtiyor. Mod henüz erken aşamalarda olsa da oldukça etkileyici bir görsellik sunabiliyor. Aşağıdaki videoda bir film görüntüsü elde etmek istemiş ama aynı modun farklı efektler sunan halleri de mevcut. Yukarıda reddit nikindeki linke tıklayarak galerisine ulaşabilirsiniz. Bir de videoda FPS oldukça düşük. Umarız optimizasyonunu iyi ayarlar ve en azından oyunu ultra’da 45 ve üstü FPS ile oynayanlar modu kurunca 30’u görebilir. Ve tabii umarız modun ayarları vardır ki herkes kendi sisteminin kaldırdığı kadar ayarı açarak biraz da olsa faydalanabilir. İyi seyirler!



 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst