xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

'Yanlış mı yaptık?'

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 78

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[h=4]Transferde önce Dzsudzsak ile anlaşan Beşiktaş yönetimi, sonrasında Quaresma'da karar kılmıştı. Ancak yöneticiler "İnşallah pişman olmayız" dedi.
[/h]
Futbolda en zor kararlardan biri transfer... Yüzlerce alternatif arasından bir seçim yapılıyor, seçilen oyuncu ‘bütçeye uygun’ bir rakama çekilmeye çalışılıyor, ardından milyonlarca Euro’luk kontratlara imza atılıyor.

Yeni transfer katkı verdiğinde herkesin yüzü gülüyor, ancak sıkıntılı bir başlangıç “Acaba” dedirtiyor. Beşiktaş da şu an aynı tereddütü yaşıyor. Konu ise bilindiği gibi Ricardo Quaresma...

Portekizli yıldızın Trabzonspor maçında sorumsuz bir şekilde gördüğü kırmızı kart, yöneticilerin de kafasını karıştırmış durumda. Quaresma’da karar kılınmasıyla kapıdan dönen Balazs Dzsudzsak’ın performansı da bu soru işaretlerini artırmış halde.

‘BEKLEYİP GÖRELİM’

Bilindiği gibi transfer sezonunda ilk olarak Dzsudzsak üzerinde duran Siyah-Beyazlı ekipte dış ilişkiler sorumlusu Erdal Torunoğulları hem oyuncu hem de kulübü Dinamo Moskova ile el sıkışmıştı.

Ancak son dakikada Quaresma’nın “Beşiktaş’a dönmek istiyorum” mesajıyla ibre Portekizli yıldıza dönmüş ve Dzsudzsak’tan vazgeçilmişti. Bu gelişme sonrası Bursaspor ile anlaşan Macar yıldızın Yeşil-Beyazlı formayı giydiği ilk maçta son derece etkili oynaması Beşiktaş Yönetimi’nde masaya yatırıldı.

Başkan Fikret Orman ile birlikte Trabzonspor maçının değerlendirmesini yapan kurmaylar, “Keşke Dzsudzsak’ı alsaydık. Görünen o ki, Bursaspor’a çok faydalı olacak. İnşallah Quaresma’yı tercih ettiğimiz için çok pişman olmayız” ifadelerini kullandı.

Beşiktaş Başkanı’nın ise bu eleştirilere herhangi bir cevap vermediği ve “Bekleyip görelim” dediği öğrenildi.


fft104mm3849116.jpg
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst