HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[h=4]Transferde önce Dzsudzsak ile anlaşan Beşiktaş yönetimi, sonrasında Quaresma'da karar kılmıştı. Ancak yöneticiler "İnşallah pişman olmayız" dedi.
[/h]
Futbolda en zor kararlardan biri transfer... Yüzlerce alternatif arasından bir seçim yapılıyor, seçilen oyuncu bütçeye uygun bir rakama çekilmeye çalışılıyor, ardından milyonlarca Euroluk kontratlara imza atılıyor.
Yeni transfer katkı verdiğinde herkesin yüzü gülüyor, ancak sıkıntılı bir başlangıç Acaba dedirtiyor. Beşiktaş da şu an aynı tereddütü yaşıyor. Konu ise bilindiği gibi Ricardo Quaresma...
Portekizli yıldızın Trabzonspor maçında sorumsuz bir şekilde gördüğü kırmızı kart, yöneticilerin de kafasını karıştırmış durumda. Quaresmada karar kılınmasıyla kapıdan dönen Balazs Dzsudzsakın performansı da bu soru işaretlerini artırmış halde.
BEKLEYİP GÖRELİM
Bilindiği gibi transfer sezonunda ilk olarak Dzsudzsak üzerinde duran Siyah-Beyazlı ekipte dış ilişkiler sorumlusu Erdal Torunoğulları hem oyuncu hem de kulübü Dinamo Moskova ile el sıkışmıştı.
Ancak son dakikada Quaresmanın Beşiktaşa dönmek istiyorum mesajıyla ibre Portekizli yıldıza dönmüş ve Dzsudzsaktan vazgeçilmişti. Bu gelişme sonrası Bursaspor ile anlaşan Macar yıldızın Yeşil-Beyazlı formayı giydiği ilk maçta son derece etkili oynaması Beşiktaş Yönetiminde masaya yatırıldı.
Başkan Fikret Orman ile birlikte Trabzonspor maçının değerlendirmesini yapan kurmaylar, Keşke Dzsudzsakı alsaydık. Görünen o ki, Bursaspora çok faydalı olacak. İnşallah Quaresmayı tercih ettiğimiz için çok pişman olmayız ifadelerini kullandı.
Beşiktaş Başkanının ise bu eleştirilere herhangi bir cevap vermediği ve Bekleyip görelim dediği öğrenildi.
[/h]
Futbolda en zor kararlardan biri transfer... Yüzlerce alternatif arasından bir seçim yapılıyor, seçilen oyuncu bütçeye uygun bir rakama çekilmeye çalışılıyor, ardından milyonlarca Euroluk kontratlara imza atılıyor.
Yeni transfer katkı verdiğinde herkesin yüzü gülüyor, ancak sıkıntılı bir başlangıç Acaba dedirtiyor. Beşiktaş da şu an aynı tereddütü yaşıyor. Konu ise bilindiği gibi Ricardo Quaresma...
Portekizli yıldızın Trabzonspor maçında sorumsuz bir şekilde gördüğü kırmızı kart, yöneticilerin de kafasını karıştırmış durumda. Quaresmada karar kılınmasıyla kapıdan dönen Balazs Dzsudzsakın performansı da bu soru işaretlerini artırmış halde.
BEKLEYİP GÖRELİM
Bilindiği gibi transfer sezonunda ilk olarak Dzsudzsak üzerinde duran Siyah-Beyazlı ekipte dış ilişkiler sorumlusu Erdal Torunoğulları hem oyuncu hem de kulübü Dinamo Moskova ile el sıkışmıştı.
Ancak son dakikada Quaresmanın Beşiktaşa dönmek istiyorum mesajıyla ibre Portekizli yıldıza dönmüş ve Dzsudzsaktan vazgeçilmişti. Bu gelişme sonrası Bursaspor ile anlaşan Macar yıldızın Yeşil-Beyazlı formayı giydiği ilk maçta son derece etkili oynaması Beşiktaş Yönetiminde masaya yatırıldı.
Başkan Fikret Orman ile birlikte Trabzonspor maçının değerlendirmesini yapan kurmaylar, Keşke Dzsudzsakı alsaydık. Görünen o ki, Bursaspora çok faydalı olacak. İnşallah Quaresmayı tercih ettiğimiz için çok pişman olmayız ifadelerini kullandı.
Beşiktaş Başkanının ise bu eleştirilere herhangi bir cevap vermediği ve Bekleyip görelim dediği öğrenildi.
