HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gamescomda yapılan World of Warcraftın genişletme paketi Legion duyurusundan sonra asıl bomba dün yapılan açıklamalarda patladı. Blizzardın, Warcraft evreninde geçen RTS oyunu Warcraftın dördüncü oyununu geliştirebilmesi gündemde. StarCraft 2e gelecek olan yeni ek paket Legacy of the Voidin yapımcılığını yapan Tim Morten, bu paketin geliştirilme aşamasının tamamlandığını ve artık önlerindeki yeni projelere odaklanmanın vakti geldiğini belirtti. Morten Hayranlarımızın Warcraft evreninde geçen yeni bir RTS oyunu istemesi gerçekten güzel bir durum. Şuan için net bir şey söyleyemem ama bi sonraki proje için Warcraftı, StarCraftı ya da tamamen yep yeni bir şeyi düşünebiliriz. Her şey mümkün ama kesin bir şey yok. açıklamasında bulundu. Bu durum çoğu otoriter tarafından Warcraftın bir yoklaması olarak yorumlandı. Bakalım efsanevi seri geri dönüş yapacak mı?
