HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
fraps acık ama genede acılmadı ?
oyuna girdim inster bastım ama malesef calısmadı ama fraps acık
Sen ve yapamayan bütün arkadaşlara tarif ediyorum.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
1-Fraps'ı kurun ve çalıştırın.Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
2-Açık kalsın.
3-Hileye geçin, crossfire na'yı stream edin.
4-Start game yazısı gelince oyuna geçin.
5-CF'yi başlatıp oyuna giriş yapın.
6-Herhangi bir kanala girin.
7-Insert tuşuna basın, crosshair gelecektir.
Crosshair kapalı değilse tabii.
Bunları yaptığın halde olmadıysa şu programları kur;
vcredist_x64
jre-8u51-windows-x64
dxwebsetup
------------
Hala olmadıysa şu iki programıda indirip kurun;
DXSDK_Jun10 500mb
aio-runtimes_v2.2.2.1 400mb
hepsini kurdum gene ise yaramadı
inster basında hicbisi gelmiyor
inster basında hicbisi gelmiyorhepsini kurdum gene ise yaramadıinster basında hicbisi gelmiyor
İşletim sisteminde bir problem olabilir. İnsert tuşun sıkıntılı olabilir. CTRL + 0 Yaparak da insert tuşuna basmış olursun Not;Numlock tuşlarının oradaki '0' (Sıfır).
Başlat, çalıştır'a dxdiag yazıp enter tuşuna bastıktan sonra o sayfanın fotoğrafını atar mısın işletim sistemine bakalım bir.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 796
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
