HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Suanda oyunda 4 setım var ve bu 4 sette sıtecekımı ve 10 enerjı hesaba alınarak yapılmıstır butun setlerımde acık olusdu bunun hesabını kım verecek ? ben marketten 24 edıt cekerek set yapayım sonra enerjı olayı kalkdı desınler ve bukadar bıttı set cop oldu 10 enerjı al kullan dıorsn enerjı alıp kullanacak olsam zumrut bılezık cekmezdım bır ıtemı otomotık olarak getırıyorsanız ve bu svde bu ıteme alısılms ve sık olarak kullanılıyorsa bu ıtemı kaldıramazsınız kaldrmanız mumkun deıldır cunkı anlatmak ıstedıgım olay bır ben ıle snırlı deıl bukadar kısının setı cop oluyor bos seyler bunlar sadece para harcanması ıcın yapılan seyler.
Zumrutun enerjısı kalkacaktı neden getırıldı pekı ?
Getirildı tmam ıyı hos herkes alısdı ona gore ıtem yaptı set yaptı ndn kaldırılıyor pekı ?
Bunlara bı cevap ıstıyorum lutfenoyun gıtgıdecep yakmaya basladı ve artk boyle olaylar ınsanları sıktı yeter yanı...
Zumrutun enerjısı kalkacaktı neden getırıldı pekı ?
Getirildı tmam ıyı hos herkes alısdı ona gore ıtem yaptı set yaptı ndn kaldırılıyor pekı ?
Bunlara bı cevap ıstıyorum lutfenoyun gıtgıdecep yakmaya basladı ve artk boyle olaylar ınsanları sıktı yeter yanı...
@Shorty;@admin;
Ayrıca birşey eklemek isterim;
Yukarıda da bahsedildiği gibi, bir süre kristal ile idare etmeniz gerektiği söyleniyor. Eğer 7 gün içinde buglar fixlenip enerji sistemi açılmazsa isyan etseniz daha iyi olur diye düşünüyorum. Benimde enerjiye bağlı bir setim var ama böyle yazarak iş çözülmüyor bunu hepimiz iyi biliyoruz.:ka19:
Ayrıca birşey eklemek isterim;
5) Zümrüt bilezikten %10 Enerji kaldırıldı, bunun yerine %10 Sura saldırılarına karşı savunma eklendi.
Uyarı: 5 Numaralı değişiklik askıya alındı, Nesnelerdeki Enerji sistemi sorunu düzeltilene kadar tüm sunucularda Zümrüt bileziğin Enerji bonusu çalışmayacaktır.
Yukarıda da bahsedildiği gibi, bir süre kristal ile idare etmeniz gerektiği söyleniyor. Eğer 7 gün içinde buglar fixlenip enerji sistemi açılmazsa isyan etseniz daha iyi olur diye düşünüyorum. Benimde enerjiye bağlı bir setim var ama böyle yazarak iş çözülmüyor bunu hepimiz iyi biliyoruz.:ka19:
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yazsan da ısyan etsende bu adamlar kendınkafalarına gore hareket ederler belırttgm gbı hersey cok acık ortada ısyanda ckartsan kendınıde parcalasan kendı bıldklernı yaparlar oyun artk cop oldu 4 set cop
Yazsan da ısyan etsende bu adamlar kendınkafalarına gore hareket ederler belırttgm gbı hersey cok acık ortada ısyanda ckartsan kendınıde parcalasan kendı bıldklernı yaparlar oyun artk cop oldu 4 set cop
Çözüleceği belirtilmiş neden çöp olsun ?
5) Zümrüt bilezikten %10 Enerji kaldırıldı, bunun yerine %10 Sura saldırılarına karşı savunma eklendi.
Uyarı: 5 Numaralı değişiklik askıya alındı, Nesnelerdeki Enerji sistemi sorunu düzeltilene kadar tüm sunucularda Zümrüt bileziğin Enerji bonusu çalışmayacaktır.
Dün başka bir konuda admin tarafından verilmiş olan bir cevap
Enerji ile ilgli problemin giderilmesi üzerine çalışıyoruz, bittiği an yayınlayacağız güncellemeyi
Kimsenin parmağında sihirli bir yüzük yok maalesef sorunu gidermek için çalışıyorlar ve sorun giderildiğinde tekrar aktif edilecek
Son düzenleme:
