HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selamunaleykum arkadaşlar kolay gelsin , patcherden çalıştırıyorum fakat hep bu hata geliyor bir haftadan beri
yardım lütfen
yardım lütfen
Selamunaleykum arkadaşlar kolay gelsin , patcherden çalıştırıyorum fakat hep bu hata geliyor bir haftadan beri
yardım lütfen
![]()
Xtrap güncellemesinde mi donup kalıyor?
xtrap güncellemesinde donuyor evet sıkıntı nedir ? internetimde kopmalar oluyor ve ethernet ısıgı yanıp sönüyor
Eğer internetinde kopma var ise, orda donup kalması normal olabilir.Kendi Xtrap dosyamı upload ettim, Crossfire dosyalarının bulunduğu yerden Xtrap dosyasını silip benim gönderdiğimi eklemeyi dene.Eğer hala problem çıkarsa başka çözümlere bakıcam.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 182
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 78
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 289
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 46
