xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Yoksa Nokia ceplerde de mi? / Urco26 ...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Urco26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 186

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nokia, Apple'ın anten problemi konusunda ilginç açıklamalar yapmıştı. İşte Apple'ın videolu yanıtı!

Apple bütün dünyada geniş yankı bulan, iPhone 4'ün anten meselesinde tek kusurlunun kendisi olmadığını göstermeye çalışıyor.

Bu konu üzerinde kendisine sataşan Nokia'nın N97 Mini modelini alan Apple, yeni bir video yayınladı.

Nokia fiziksel tasarımın ötesinde anten performansına önem verdiklerini açıklamıştı. Apple ise çektiği videoda Nokia N97 Mini'nin sinyal gücünün alttan tutulduğunda nasıl düştüğünü gösteriyor.

Üstelik telefonun altında yer alan anten, alttan tutulduğunda 7 bardan 2 bara düşüyor. Ancak telefonla görüşme esnasında bu düşüş sorun yaşatıyor mu açıklamıyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst