HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Neden bu kadar pahalı oyunda herşey t ile m ile satılan bir şey yok aşırı pahalı bi ticaret var 850 T ye kas satan gördüm ??
Eğer piyasada para olsaydı yada uyuşukluğa alışmasaydınız 850 t ye o kask ucuz bile gelirdi. Depolarda yatan paralardan kimsenin haberi var mı?
Sv'nin 4'de 3'ü bot kullanıyor helen önünde afk charlara bakın. Kastığınız parada heleni zengin ediyor. Evet bencede oyunda çok şey değişmesi lazım
Sv'nin 4'de 3'ü bot kullanıyor helen önünde afk charlara bakın. Kastığınız parada heleni zengin ediyor. Evet bencede oyunda çok şey değişmesi lazım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 174
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 194
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 190
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 176

