HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[h=2]
[/h]
TEKLİFLERİNİ İKİNCİ KEZ ARTIRDILAR
Çin ekibi, bir süre önce
ORMAN: GİTMESİNDE SAKINCA YOK
Besıktas Baskanı Fikret Orman, "Ba'nın gitmesinde bir sakınca yok" açıklaması yaptı. Bodrum'daki Kartal Yuvası'nın açılısında konusan Orman, "Teklif Çin'den de gelir, baska yerden de. Gitmesinde bir sakınca yok" dedi. Ba'nın "Ingiliz futbolu Türk futbolundan iyi" seklindeki açıklaması hatırlatılan Orman, "Demek ki gitmek istiyor" yorumu yaptı.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
, Senegalli yıldız için Çin ekibiyle 14 milyon euro'ya el sıkıştı. Çin'in Shanghai Shenhua takımı, Beşiktaş kulübüne bu rakamı ödemeyi kabul ederken
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
'ya da 5.5 milyon euro önerdi. Yönetim kabul etti, son sözü Baba söyleyecek[/h]
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
'ın Senegalli forveti Demba Ba'nın, siyah-beyazlı kulüple yollarını ayırması artık an meselesi... Başkan Fikret Orman'ın "Hiç kimseyi bırakmaya niyetimiz yok" açıklamasından bir gün sonra, 'ayrılmak' istediğini ifade eden siyahi yıldız için Çin'in Shanghai Shenhua takımı kesenin ağzını açtı. Çin ekibi, Senegalli oyuncu için 14 milyon euro'yu ödemeyi kabul ederken; golcü futbolcuya da senelik 5.5 milyon euro önerdi. TEKLİFLERİNİ İKİNCİ KEZ ARTIRDILAR
Çin ekibi, bir süre önce
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
'yı transfer etmek için siyah-beyazlı kulübün kapısını çalmıştı. Son 10 gündür yapılan pazarlıklar sonrası iki kulüp, 14 milyon euro bonservis bedeli karşılığında el sıkıştı. Beşiktaş yönetiminin Çin kulübü ile anlaşmasının ardından gözler
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
'ya çevrildi. Golcü futbolcuya yıllık 5.5 milyon euro teklif eden Shenhua, Senegalli'nin cevabını bekliyor. Anlaşmanın yapılması halinde Kartal'ın kasası parayla dolacak.ORMAN: GİTMESİNDE SAKINCA YOK
Besıktas Baskanı Fikret Orman, "Ba'nın gitmesinde bir sakınca yok" açıklaması yaptı. Bodrum'daki Kartal Yuvası'nın açılısında konusan Orman, "Teklif Çin'den de gelir, baska yerden de. Gitmesinde bir sakınca yok" dedi. Ba'nın "Ingiliz futbolu Türk futbolundan iyi" seklindeki açıklaması hatırlatılan Orman, "Demek ki gitmek istiyor" yorumu yaptı.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 236
