mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Yorumlarınızı bekliorum :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan wwwwq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 715

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1-)Oğuzhandan domuz gribi ol inşallah şarkısının metin2 versiyonu xD

Metni sen nasıl kesmedin
Bırakıp gittin çok ayıp ettin eyvallah!
Şimdi atın yorulsun çarın soyulsun
Ban ye sen inşallah !!!

2-)Hadiseden Dum Tek Tek xD

Sanki beni kesecek
Öyle hava atacak kendini bu yakacak
Olamaz,Birde vurabilseydi attan inebilseydi
Bizde savrulmasaydık olamaz
Ezik in attan inmezsennn indiririm
Pot üstüne pot bastın yeter artık düm tek tek
Yorulursan market orda git kendine bir pot al
Savunma tak delicilerim var ne yazar düm tek tek
Şebnem içtin bizde yokmu sanki hiç şebnem

3-)Orhan Gencebay-Batsın Bu Dünya xD

Yazıklar olsun yazıklar olsun
hilenin böylesine yazıklar olsun
Zindan karanlık nerede insanlık?
Hileciden item isteyene yazıklar olsun!

Batsın bu hile bitsin bu dupe
Hileyle kasıpta hile yok diyene yazıklar olsun
Canı dolmamış metinler Kesilmemiş slotlar
Zorluk çeken çarım şimdimi yatsın?

Ben ne yaptım Ejderha tanrı sana
Mahkum ettin beni zindana
Her slotta bir item var
Şikayetim ejderha tanrıya tanrıya

Kastıran senmi yoksa benmiyim bilemedim
Öyle bir item verdinki kendime gelemedim
Buz zindanındayım yolumu bulamadım
Ooof!Of!Of!OOOOOf!

Ben mi kastım ben mi kastırdım?
Bu çarı ben mi yarattım
Hile zevk olmuşsa GMler yorulmuşsa
Dupe çoğalmışsa ben mi yarattım

4-)odam kireç tutmuyor xD

ZIRHIM +9 TUTMUYOR
EJDERHA ROLESİYLE BASMADIKÇA
HEVES BAŞTAN GİTMİYOR
ZEHİRİ ÇIKARMADIKÇA

GM BEN DERVİŞMİYEM
ZIRHIMI GİYMİŞMİYEM
BEN BASTIM ELLER ALDI
NİYE BEN ÖLMÜŞMÜYEM

OY LÜMÜNE LÜMÜNE
GERİ GELMEZ İTEMLER

EFSUN ATTIM DENKGELMEZ
BANA ŞANS HİÇ GELMEZ
DEMİRCİ İTEM YAKTI
İTEMLER GERİ GELMEZ

OY LÜMÜNE LÜMÜNE
GERİ GELMEZ İTEMLER

ÇARA GİRDİM İTEM YOK
GÖZÜM KARARDI BİRÇOK
EMEKLER BOŞA GİTTİ
YARDIM EDEM DİYEN YOK

OY LÜMÜNE LÜMÜNE
GERİ GELMEZ İTEMLER

5-)Sagopa Kajmer - Sahibinin Sesi

Elbet bir gün sıkılacak userlerin hepsi ban yemekten.
Tam sürüme geçmek için henüz saat erken.
Ben bir demirci düşmanıydımım herkes gibi önceden,
Artık çarım banlandı üzülmek için çok geçken.
Bu oyun değişip gitmekte, hileler bizi deli etmekte,
Herkes kendi itemini çaldırmamanın peşinde.
Oyunum hileler içinde, hırsızlık düz gidince ileride,
1 lewellik çarın soruları tükenmez hala hepsi peşide.
Bütün herkes bug kullandı, bunu yapmayan kalmadı.
Tüm oyun halkı banlandı geriye sadece birkaç kişi kaldı.
Belki banlananlara göre geriye kalanlar aklını kullanmayanlardır,
Onlar ise hileden uzak dürüst insanlardır.
Sağı-solu, 1. köyü-2. köyü hileciler basmış,
Tek dürüst kalanların akılları karışmış,
Artık bu hileciler limiti aşmaya başlamış,
"Bir GM gerekmez mi?" demeyen dürüst insan kalmamış.

Nakarat 2x
Bıkmışım hergün aynı hilecilerden ben,
Bir-iki yalancı ve sahtekar,
Kafayı yedirten bug kullananlar,
Hiç bıkmadan kullanıyorlar,
BAK!
Sağım solum önüm arkam aynı,
Salla artık tüm hileci kankaları,
Hile kalktımı kalkmadı mıı?

Madalyon düşmüyorsa dolunay hayalindir,
Yendim seni hile açtığın halde,
Bak VS'de açtığın hilenin cinliğine,
Bir kez derken iki derken,
Kaptırdın sende kendini hileye.
Demirci 10 senedir durmaz yakar, kıymaz iteme.
Gözünü dikme elimde son kalan tek yanmamış olan +8KDP'ye.
İzin veren çoktur ama artık dur demeli bu item yakma işine.
Vadide çölde nerede olursan ol yaptığın her iş hilecilerle.
Suikast vurduğun saman zaman 0'a düşen şu HP.
Bir de kritik gelince, damage artıp HP -'lere düşünce,
Hileciler bunu düşününce,
Dürüstler de dahil dahil herkes hataya düşünce,
Ninja dalga geçer kananlarla sertçe.
Ben batıkça ws atan yenilecek hileci olanlara, silahım dalmak ister onlara,
Onlar gibi olan emek hırsızlarıyla dolu oyun oynayacıağıma;
Derim ki: "ELVEDA"
Dürüstlere olan vasiyetimi de son olarak karala...

Nakarat 2x
Bıkmışım hergün aynı hilecilerden ben,
Bir-iki yalancı ve sahtekar,
Kafayı yedirten bug kullananlar,
Hiç bıkmadan kullanıyorlar,
BAK!
Sağım solum önüm arkam aynı,
Salla artık tüm hileci kankaları,
Hile kalktımı kalkmadı mıı?

6-)Sagopa Kajmer-Vesselam

Şu baş belası “Zalim“i kesin.
İtemimi yaksın demirci,
İçime dolsun fakirlik,
Şu yangsızlık ne zor bir iş.
Demircide + basmak oyunun en zor işiymiş.
Şans tüm sıkıntıların anahtarıdır doğrudur,
İtem yaktığından demirci haindir.
Yerlerde yanglar var haydi topla,
Ticaret hilesi yapanı ara ve bul, patakla.
Envanterimin dipte kalan kısmında,
İşe yaramaz bunca eşya.
Yılan Okçu“ ve “Kral Akrep“lerle dolu içinde bulunduğum yuva.
Birileri haddini bildirmeli okçunun okuna kafa tutan savaşçılara.
Yaptıklarım sebebiyle yediğim ban üzer ben,i
Ben GM`yim diyen kandırırlar kendilerini,
Lan bi onlar mı kaldı tek GM olan,
Ummadığın yer GM`li “Metin2“.

Agresifler kesilebilir skill vurulması mümkündür.
Habire gelip dalan baş belası pwp açanlar onlardır.
Potum bitti 2. Katta,
Yandık yine biz burada.
Geri dönelim. Potsuz idare edilmez nasıl edelim.

Sen üstümde bir zırhsın bana siyah çelik zırh gerek,
Damagesiz silahımı, hemen değiştirmem gerek.
Kasmak için harcanan bir yığın emek,
Hileciler hileyle bizi geçer ya buna ne diyek.
Hileciler etrafımızda döner, oyundaki eğlence sıkıntıya döner.
Bu hileciler tam bir emek hırsızına benzer.
Sarı gelmiş ülkeme ağır ağır,
Ey şanı Chunjo`lu çekil diyarımdan.
El emeği iksirleri beyenmez onlar,
Marketten alıp kullananlar hazırcılığa alışanlar,
Sorularınızın cevaplarını forumdan bulun.
Soracaksanız orada sorun.
Elbiseleri + kokulu,
Silahın içi damage dolu,
Hile hilesiz ws`si adil olur mu?
Bug kullananlar da hileci olur mu?
Buga elini veren kaptırmıştır yanglarını...

Agresifler kesilebilir skill vurulması mümkündür.
Habire gelip dalan baş belası pwp açanlar onlardır.
Potum bitti 2. Katta,
Yandık yine biz burada.
Geri dönelim. Potsuz idare edilmez nasıl edelim.

7-)Musa-Gülşahın çek git bebeğim

Bu şarkı sadece hak edenler için
Hileyle kasıp karşımıza çıkan için değil
Sadece hilesiz kasanlar için
Bende hile yok diyip yalan atanlar için değil !

Dolu-Kdp ortalama!

Döndün gittin bir gruba almadan
Şimdi bakarım ardından kasılamadım ben
Döndün gittin bir kritik vermeden
Şimdi bakarım ardından slot kesemem been!

Bebeğim sabah akşam yanındaydım hep kutsadım
Gördüklerime inanamadım keşke yanılsaydım
Unutma vadi köşesinde beni beklediğin günleri hatıraları sakın unutayım deme o günleri
Seni çok ama çok seviyorum ama diyemem artık kas beni
Bebeğim sen benim herşeyimdin kdp min nuru şuurumu kaybettim ben
Sensiz kasılmak yatmaktanda beter bunu haketmedim ben
Çoğu kişi demişti zaten bu kız seni kdp için dolunay için satar
Sen kasmadın kızım kastırdın ben kasarım hemde 80 e kadar
Geriye kalan sadece itemler GM lere derdimi anlatsam hepsi ağlarlar
Banlarlar tabi ortada hile söz konusuysa
Oysa ben ağlar sanki kule önündeyim keşke biri beni azraile çıkarsa
Bebeğim öyle çaresizim aynen zindanın karanlık yollarında gezen bir ezik deli gibi aşığım ben sana
Seni kasmayan ölsün hadi gel yanıma ben nice çarlar gördüm yanmış dolusu kdpsi
Sohan çekildi ayaklarımın altından Vadi düştü başıma aynen bir taban gibi

8-)Umut kaya mor yazma

Kaldım chunjoda sen bana kızma
Hep item yaparım moralini bozma
Bilmiyorum ne zaman seni kasacagım
Alcam o yerlerden sana bir kazma

Aşık oldum Kapıldım itemine
İstedim GM den itemsizim dedim

Bak hiç tükenmedim Bitmez benim potum
Bak ne hale geldim ne itemler yaktım
Yeni bir item aldım Eskileri attım
Alemi bıraktım Alamadım Gm den.

N'apsam Ne etsem ben banlandım gittim ben
Üzülme sen Kaldım Chunjoda sen bana kızma
Hiç item alamazsam moralini bozma
Bilmiyom ne zaman geri gelcem
Alcam o yerlerden sana bir kazma
:m08::m08::m08:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst