berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Wolfteam xFactork Hack v1 [ Çalışıyor ]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan qulxena
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 459
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


Merhabalar , Bugün Sizlere x-Factor v1 Hack'ı Tanıtacağım
Hileyi Virüs Olarak Algılar Çünkü Pack Yüzünden Pack Attığımız İçin Virüs Olarak Gösteriyor.


-> Virüs Programınızı Devre Dışı Bırakın.
-> Windows Defender Devre Dışı Bırakın [.Net Reactor FULL Sürümünde Pack Ederken Dosyaları Her Saniyeleri Şifreliyor o Yüzden Kesinlikle BU 2 SİNİ DEVRE DIŞI BIRAKIN!]



Hilenin Özellikleri


GYJ0db.jpg



kkDWqJ.jpg



b50Gnm.jpg



BMdAJL.jpg



1- Hileyi Yönetici Olarak Başlatın [Wolfteam açıksa kapatın!]
2- Oyuna Girin ID Şifre Yazdıktan Sonra Entere Basınız . !
3- Sağ Altta XignCode Log Dolarken [Active Hack] Butonuna Basınız
4- Hile Aktif Oldu! Oyuna Girin Oynayın İyi Oyunlar !
- x-Factor



 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Merhaba , VirusTotal Eklenmiştir.
Ve Ayrıcana Resimde Olduğu Gibi Hile Çalışmaktadır.

- İyi Forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst