berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

ByParaziD

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ignazio
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 418

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Milletin İçinde Dayılanıp Vs Teklifi Etmeyi Bİliyosun Ama Sadece Lafda Kalıyosun Akşam 11 de Hazır Ol dedim Niye Abilerinden İtem mi Alcan Diyon Bilader Biraz Değiş Bizim Loncadan Birine Vs Teklif Ediyosan Herkeze Yok Birinden İTem ALma Vs Gibi Bahaneler Türetme . Zaman Verincede R Cekip Duruyosun Sen Ne Ayaksın bİlader Abilerin yanında Olmadıgında Sesin Cıkmıyodu ^^


1938 LONCASINDAN KİMSE KONUYA YORUM ATMASIN.
 
Son düzenleme:
Milletin İçinde Dayılanıp Vs Teklifi Etmeyi Bİliyosun Ama Sadece Lafda Kalıyosun Akşam 11 de Hazır Ol dedim Niye Abilerinden İtem mi Alcan Diyon Bilader Biraz Değiş Bizim Loncadan Birine Vs Teklif Ediyosan Herkeze Yok Birinden İTem ALma Vs Gibi Bahaneler Türetme . Zaman Verincede R Cekip Duruyosun Sen Ne Ayaksın bİlader Abilerin yanında Olmadıgında Sesin Cıkmıyodu ^^


1938 LONCASINDAN KİMSE KONUYA YORUM ATMASIN.

Sen loncamdaki adam hakkında atıp tutacaksın ben konuya yorum atmıcam öyle mi? orada dur bakalım :D
Öncelikle adam sana hemen gel atalım dedi sen 11 de deyincede yok dedi hemen gel şimdi dedi? Burda rezil olan sensin bi de konu yapmışsın buraya olum herşeyi bu kadar ciddiye alma oyun oynuyoruz altı üstü!
 
Sen loncamdaki adam hakkında atıp tutacaksın ben konuya yorum atmıcam öyle mi? orada dur bakalım :D
Öncelikle adam sana hemen gel atalım dedi sen 11 de deyincede yok dedi hemen gel şimdi dedi? Burda rezil olan sensin bi de konu yapmışsın buraya olum herşeyi bu kadar ciddiye alma oyun oynuyoruz altı üstü!
Okuma Yazma Yok sanırım Cevapda vermicem birdaha.
 
Ignazio , açtığın konulara oturda bi bak Allahısen max yaşın 15 çocukca hareketler yapmakdan vazgeç oyunda eğlenmeye bak niye bu kadar takıyon sen oyunu?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst