mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

krabab dan bir ilk//mob_proto açmak//

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan krabab
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 102
  • Görüntüleme Görüntüleme 12K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar uzun zamandan beri Binekleri yapmak için locale_tr deki mob_protoyu editlemek gerektiğini söylüyorum.

İşte editlemek için gerekeni buldum.

Aynı item_proto açmak gibi

CMD ye girip yapıyoruz

İşte link lütfen sabit olursa herkesin işine yarar

İŞTE ANLATIMM

1.İlk önce locale_tr açılır.

2.İçindeki mob_proto verdiğim dosyanın içine atılır.

3.Başlat>Çalıştır a girilir.

4.Çalıştıra cmd yazılır.

5.Karşınıza gelen gere cd(boşluk)benim size attığım dosyanın yeri yazılır ve ENTERlenir.

Örnek: cd C:\Users\Babu\Desktop\mob_proto\mob_proto

6. Sonra m2.exe(boşluk)mob_proto_extract.xml ENTER leyin

Örnek: m2.exe mob_proto_extract.xml

7.Attığım dosyanın içinde mob_proto_dump.xml böyle bir dosya oluşur.

8.Bunu kendinize göre editleyin.

9.Editledikten sonra kapatmak için dosyanın içine attığınız mob_proto yu silin

10.cmd ye dönüp m2.exe(boşluk)mob_proto_create.xml yazın.

Örnek: m2.exe mob_proto_create.xml

11.Mob_proto oluştu.

12.Dosyayı locale_tr nin içine atın ve locale_tr yi kapatın

BU KADAR ARKADAŞLAR
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst