xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

'Ba Ba' sucuğa gel!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 207

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[h=2]Futbolcular Gaziantep karşılaşması öncesi barbekü partisi yaparken ocağın başına geçip Türkçe "Hadi baba; sucuk, sucuk" diyerek herkesi güldürdü.[/h]Kartallar dün 'mangal keyfi' yaptı. Teknik heyet ve futbolcular, salı günkü çift kale maçını kaybeden takımın üstlendiği barbekü partisinde stres attı. Başta ve Cenk Tosun olmak üzere oyuncular barbekünün başına geçip etleri pişirdi. Yemeğin en keyifli anı ise Ba'nın aşçıya, Türkçe "Hadi baba; sucuk, sucuk" diye seslenmesiydi. Diğerleri de "Şef, etleri çabuk pişir, açlıktan ölüyoruz" diye takıldı. SLAVEN Bilic ise G.Antep'e karşı takımını 4-4-2 dizilişiyle sahaya sürecek. Cenk ve Tolga iyileşse de kaleyi Günay koruyacak. Serdar ile Demba Ba 11'e dönecek. Hırvat hoca Slaven Bilic'in kadroyu Günay- Serdar, Sivok, Ersan, Motta - Gökhan, Atiba, Tolgay, Sosa - Mustafa ve Demba Ba şeklinde kurması bekleniyor. Ayrıca Bilic, takımı G.Antep'in dinamik futboluna için uyarıp orta sahada mutlak top kontrolü istedi.


1431121561881.jpg


 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst