HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Olm ben intro bilmedigim halde bnmkiler daha iyi![]()
Bundan sonra zaten intro yapamayız

İntronun bittiği an bu olsa gerek....
Olm ben intro bilmedigim halde bnmkiler daha iyi![]()
:m08::m08:
Atıyım mı ssleri ?
sen kİmsİnkİ sendne ÖzÜr dİlİcem ben sen deİgl senİn ferİŞtagin gelse ÖzÜr dİlemem benİ kİmseyle kariŞtirma +
bak msj kasicma dİye gene yorum yapiyorsun gene kendİn batiryorsun kÜcÜlÜyosun arkadaŞ yeter kÜcÜlme bukadar yÜzsÜzlÜk olmaz hayatimda gÖrdÜÜgm en yÜzsÜz kİŞİsİn
ben atar yaptimmi atar yaptigim kİŞİden ÖzÜr dİlemem benİ kendİnle kariŞtirma.
Merhaba
Seni kimseyle karıştırmıyoruz
Post kasmak için diyorsunda mesaj sayısı solda mevcut 
Biraz daha saygı çerçevesinde konuşursan senin için iyi olur. Forum senin önüne gelene hakaret edebileceğin biryer değil.
BİZ HERŞEYDE BİZ BİRİZ DEMEDİK BU 1 2Cİ BİR OLSAYDIK TEK CARDA OYNARDIK 3 SENDEGİL SENİN FERİŞTAGIN GELSE ÖZÜR DİLEMEM KİMİSNKİ SEN SENDNE ÖZÜR DİLİCEM BEN OO ASIM ORDA KIZ VARDİYE UZATMAYIP KESMİŞ BELLİKİ YOKSA SANMAM ÖZÜR DİLESİN
SEN YAT KALK ORDAK IZ VARDİYE BİŞİ OLAMMAIŞ YOKSA SENİN 7 CEDDİN GELSE ÖZÜR DİLETEMEZ
ŞUNUN ÜSÜTNE BASA BASA DİYORUM Shero NİCKLİ KRKTERDEN BİRİNDNE ÖZÜR DİLEDİYSEM BUYURUSN ATSIN
DEDİGİM GİBİ BİRİNE ATAR YAPIPPTA O KİŞİDEN ÖZÜR DİLEMEM O DEİGL ONUN KRALI GELSE GENE DİLEMEM
Üslubuna dikkat et
@dragonmetin2; Konuda Fazlasıyla hakaret Var.
Moderatör tarafında düzenlendi:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 60
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 48
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 23
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 49
