berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Metin 2 Sunucu Kurulumu Hakkında Bilgi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 3Enescan5
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 645

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar ben bugün foruma üye oldum ve metin 2 hakkında bilgi ararken kendimi bu forumun sayfalarında kaybettim hemen sorularıma geçiyorum.


Öncelikle Metin 2 kurulumu hakkında döküman var fakat hepsi Virtual Pc ile kendi makinasına kurmuşlar.
Ben Sunucu üzerine kurucam bir vps sunucuya sahibim bu özellikler yeterlimidir

Özellikler ;
2 Gb Ram
2 Çekirdek İşlemci
40 GB SSD Disk Alanı
3 TB Veri Transfer Alanına Sahib
İşletim Sistemi : freebsd X64

Emek Server Kurmak istiyorum Bunun için Sorunsuz Files Dosyalarını nereden temin edebilirim kurulum hakkında daha detaylı bilgi ustalardan rica ediyorum eğer konu altında paylaşırlarsa sevinirim.

Server hali hazırda freebsd x64 kuruludur.
Geriye kalan metin2 kurulumu ve gerekli olan files dosyaları.
Server güvenliği için neler yapmam gerekiyor , hangi yazılımlar ile bunu güvenilir hale getirmem lazım.

Ayrıca Hile ve buna benzer şeyleri nasıl önleyebilirim?

Usta paylaşımcılar cevaplarsa eğer memnun olurum Teşekkürler
 
Merhaba arkadaşlar ben bugün foruma üye oldum ve metin 2 hakkında bilgi ararken kendimi bu forumun sayfalarında kaybettim hemen sorularıma geçiyorum.


Öncelikle Metin 2 kurulumu hakkında döküman var fakat hepsi Virtual Pc ile kendi makinasına kurmuşlar.
Ben Sunucu üzerine kurucam bir vps sunucuya sahibim bu özellikler yeterlimidir

Özellikler ;
2 Gb Ram
2 Çekirdek İşlemci
40 GB SSD Disk Alanı
3 TB Veri Transfer Alanına Sahib
İşletim Sistemi : freebsd X64

Emek Server Kurmak istiyorum Bunun için Sorunsuz Files Dosyalarını nereden temin edebilirim kurulum hakkında daha detaylı bilgi ustalardan rica ediyorum eğer konu altında paylaşırlarsa sevinirim.

Server hali hazırda freebsd x64 kuruludur.
Geriye kalan metin2 kurulumu ve gerekli olan files dosyaları.
Server güvenliği için neler yapmam gerekiyor , hangi yazılımlar ile bunu güvenilir hale getirmem lazım.

Ayrıca Hile ve buna benzer şeyleri nasıl önleyebilirim?

Usta paylaşımcılar cevaplarsa eğer memnun olurum Teşekkürler

Trafik konusunda yetersiz diyenleri aldırış etme 3tb veri transfer alanı yeterde artar fazla bile gelir fakat gittikçe işini büyütcem diyorsan zamanla 1tb 1tb yükseltmelisin...

Ram için yeterli diyebilirim şuanlık
2 Çekirdek işlemci minimum: 2.00GHz olması şartı ile yeterlidir
SSD Diskler yeterlidir
FreeBSD x86 Olması senin için daha iyi olurdu...
 
Hocam bilgiler için teşekkür ederim şuanda deneme amaçlı düşünüyorum ben zaten test etmek için 1 ay denemek istiyorum.
eğer istediğim gibi oturur ise sunucuyu yükselticem tabiki.

Peki neden X64 bit yerine 32 Bit tercih etmem gerekiyor ? hemen bunu değişebilirim ben zaten benim elimde olan bir şey sonuç olarak :)

Peki son olarak bu kurulum işlemini nasıl yapıyoruz çok araştırma yaptım fakat herkez local olarak kurmuş yani kendi bilgisayarına kuruyorlar ?
ben sunucuya nasıl kurucam bu metin2 onu bir çözsem zaten gerisi gelecek fakat çözemediğim tek nokta burası ?
bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim gerçekten.
 
Hocam bilgiler için teşekkür ederim şuanda deneme amaçlı düşünüyorum ben zaten test etmek için 1 ay denemek istiyorum.
eğer istediğim gibi oturur ise sunucuyu yükselticem tabiki.

Peki neden X64 bit yerine 32 Bit tercih etmem gerekiyor ? hemen bunu değişebilirim ben zaten benim elimde olan bir şey sonuç olarak :)

Peki son olarak bu kurulum işlemini nasıl yapıyoruz çok araştırma yaptım fakat herkez local olarak kurmuş yani kendi bilgisayarına kuruyorlar ?
ben sunucuya nasıl kurucam bu metin2 onu bir çözsem zaten gerisi gelecek fakat çözemediğim tek nokta burası ?
bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim gerçekten.

SKYPE: ONLY.BILISIM Eklersen yardımcı olabilriim..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst