HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumda çok fazla müşterisinin olduğunu gördüğüm NetMarlis'i nasıl bilirsiniz ? Müşteri sayısının fazla olması diğer firmalara göre ucuz olması mı ?
İlk ay için 4 GB RAM li sunucu almayı düşünüyorum.Bilişimun filesini kullanacağım.Bilişim ve filesleri hakkında bilgi sahibi olanlar yorum yazarsa sevinirim.
Saldırılara karşı ne derece korumalıdır sunucuları ?
Fileslerinde bug veya herhangi bir aorun var mı ?
Tek CH açacağım 4GB RAM li sunucu kaç online alır ?
Oyun içi destek verdikleri yazıyor tanıtımlarında , ne derece doğru ?
Bunların dışındaki konularda da bir şeyler yazabilirsiniz.
İlk ay için 4 GB RAM li sunucu almayı düşünüyorum.Bilişimun filesini kullanacağım.Bilişim ve filesleri hakkında bilgi sahibi olanlar yorum yazarsa sevinirim.
Saldırılara karşı ne derece korumalıdır sunucuları ?
Fileslerinde bug veya herhangi bir aorun var mı ?
Tek CH açacağım 4GB RAM li sunucu kaç online alır ?
Oyun içi destek verdikleri yazıyor tanıtımlarında , ne derece doğru ?
Bunların dışındaki konularda da bir şeyler yazabilirsiniz.
Ekleyip kabul etmeme gibi olasılık yok kesinlikle kabul eder ilgilenirler.
Ama sorun yaşabilirsin standartlar üzerine kurulmuş bir files alt yapısı var eğer standartları kendine göre ayarlamak istersen sorun yaşayabilirsin özellikle bu standartları kendine göre editlerken detaylı bir editlemeyse firma bunu kabul etmeyebilir çünkü yaşadığım şeyler onun dışında sorun yaşamazsın
Ama sorun yaşabilirsin standartlar üzerine kurulmuş bir files alt yapısı var eğer standartları kendine göre ayarlamak istersen sorun yaşayabilirsin özellikle bu standartları kendine göre editlerken detaylı bir editlemeyse firma bunu kabul etmeyebilir çünkü yaşadığım şeyler onun dışında sorun yaşamazsın
ismini vermek istemediğim bir bilişimde hala sunucum barınıyor ancak hiç memnun kalmadım ben de bir kere denemek istiyorum netmarlisi
5 gündür 1 oto pack yüzünden 100 e yakın onlıne kaybettım + yemedıgım küfür kalmadı tavsıye etmem.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 78
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 549
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 178
