HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
GÜNCELLEME :
Artık yeni bir erenimiz olduğunu umuyorum, Gökay kardeşim ile şuanda 10 gündür sorunsuz çalışıyoruz, aranan ADAM bulundu.
Yorum yapan, başvuran herkese teşekkürler.
Büyükweb olarak 6. senemizde kesintisiz olarak hizmete devam ediyoruz.
Artan talep ve müşteri sayısı nedeni ile ekibimiz yetersiz gelmeye başladı ve firmamızın 3 senedir çalışanı olan Eren kardeşimin askere gitme durumundan dolayı yeni çalışanlar arıyoruz.
Öncelikle ; Hiç bir şekilde müşteriye/firmaya zarar verecek kişiler bizimle irtibat kurmasın. Bazı art niyetli kişiler eleman olmak için bize başvuru yapıp müşterilere zarar vermek isteyebiliyor. Bu tür insanlar bizden uzak dursunlar çünkü 1 sunucunun 1 dosyasına dahi zarar gelse kişi hakkında suç duyurusunda bulunacağız bu konuda çok netiz ve tavizimiz yoktur.
Kişide aradığımız en büyük özellik karakter sahibi olması. Yaş önemli mi ? Evet önemli ancak yaşı küçük olupta karakteri oturmuş kardeşlerimiz de var ama günümüzde bunlar ne yazıkki çok az.
Biz bu firmayı 3. senedir çalışan kardeşim gibi olan Eren ile buralara getirdik ve şimdiki gelecek kişi sadece çalışan değil kardeşim gibi de olacaktır. Bu kardeşliğe ihanet edilmemesi iki taraf açısından da isabetli olur.
Eğer olur da sizi işe alır ve memnun kalmayıp çıkarırsak müşterilere zarar vermeye kalkarsanız üste dediğim gibi aynı şekilde suç duyurusunda bulunur.
Hakkınız da tüm bilgileri isteyeceğiz çünkü bu firma da 3-5 müşteri mevcut değil. Metin2 dışında yüzlerce hosting ve sanal sunucusu müşterisine sahibiz.
Çalışanlarımız yüksek kondisyonda işine motive olsunlar diye onlardan bir şeyi esirgemeyiz, maddi manevi. Zaten aylık belli bir maaşınız olacaktır ve sizin çalışmalarınız beğenilir firmanın cirosu artış gösterirse sizin de maaşınız kesinlikle artışa uğrar.
Eminim ki Metin2 piyasasında çalışanlarına en yüksek maaşı verin firma bizizdir. Para 2. plan da olup kişinin karakteri ve bilgisi bizim için önemlidir.
------
Buraya kadar kişisel karakterini anlattık aradığımız çalışanın şimdi bilgilerine gelelim.
--------
Aradığımız arkadaşımız Metin2 filesin tüm ayarlarından kesinlikle anlamalı ve sorunları çözebilmeli. Tabi ki herşeyi anlasın diye saçma sapan bir şey den bahsetmiyorum. Herkesin herşeyi bilemeyeceğini biliyorum ancak sorunların neden kaynaklı olup o sorunu araştırabilecek ve sonuca ulaşarak çözebilecek arkadaşlardan bahsediyorum.
Files, Pack konusun da yüksek bilgili, üslubu düzgün, bildirimlere seri bir şekilde yanıt veren ve bizler kendisine bir iş söylediğimiz de o işi zamanın da yapan bir iş yapmaktan ERİNMEYEN !!! yani ertelemeyen ve bizi söyletmeyen birisi olmalı.
Vmware-FreeBSD vb. işletim sistemlerinde bilgili olması iyi olabilir ama BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL.
Canlı desteğe bakabilecek sabrı yüksek ve online süresi yüksek kişi de aramaktayız.
Çalışan arayışımız 1 kişiden ibaret olmak zorunda değil.
---
Bazen müşteriler küfür edebiliyor veya canlı desteğe terbiyesizler bağlanıp hakaret edebiliyor onlara bile karşılık vermeyecek kendinde o sabrı gören ve kötü sözün sahibine ait olduğunu bilen kişiler arıyoruz. Hiç bir şekilde firma adını küçültmeyecek ve zor durum da bırakmayacak kişiler arıyoruz.
----
Çok mu şey istyoruz ? Gerçekten bilmiyorum ancak şuan da çalışanımız olan Eren bunların daha fazlasına sahip bir kardeşimiz. Askere gitmesi nedeni ile onun boşluğunu doldurabilecek çalışan veya çalışanlar arıyoruz.
----
Skype : msn@buyukweb.com
skype de fazla online olamıyorum ama ticket te atabilirsiniz sistemden dönüş yaparım olumlu yada olumsuz.
------
Firmaya alınacak kişiler den talep edilecek bilgiler :
Ad Soyad
TC No
Tam doğum tarihi
Adres
Telefon
Kimliğinin arkalı önlü fotoğrafları
----
Bu bilgileri daha önce yaşadığımız problemlerden dolayı istemek zorundayız.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Artık yeni bir erenimiz olduğunu umuyorum, Gökay kardeşim ile şuanda 10 gündür sorunsuz çalışıyoruz, aranan ADAM bulundu.

Yorum yapan, başvuran herkese teşekkürler.
Büyükweb olarak 6. senemizde kesintisiz olarak hizmete devam ediyoruz.
Artan talep ve müşteri sayısı nedeni ile ekibimiz yetersiz gelmeye başladı ve firmamızın 3 senedir çalışanı olan Eren kardeşimin askere gitme durumundan dolayı yeni çalışanlar arıyoruz.
Öncelikle ; Hiç bir şekilde müşteriye/firmaya zarar verecek kişiler bizimle irtibat kurmasın. Bazı art niyetli kişiler eleman olmak için bize başvuru yapıp müşterilere zarar vermek isteyebiliyor. Bu tür insanlar bizden uzak dursunlar çünkü 1 sunucunun 1 dosyasına dahi zarar gelse kişi hakkında suç duyurusunda bulunacağız bu konuda çok netiz ve tavizimiz yoktur.
Kişide aradığımız en büyük özellik karakter sahibi olması. Yaş önemli mi ? Evet önemli ancak yaşı küçük olupta karakteri oturmuş kardeşlerimiz de var ama günümüzde bunlar ne yazıkki çok az.
Biz bu firmayı 3. senedir çalışan kardeşim gibi olan Eren ile buralara getirdik ve şimdiki gelecek kişi sadece çalışan değil kardeşim gibi de olacaktır. Bu kardeşliğe ihanet edilmemesi iki taraf açısından da isabetli olur.
Eğer olur da sizi işe alır ve memnun kalmayıp çıkarırsak müşterilere zarar vermeye kalkarsanız üste dediğim gibi aynı şekilde suç duyurusunda bulunur.
Hakkınız da tüm bilgileri isteyeceğiz çünkü bu firma da 3-5 müşteri mevcut değil. Metin2 dışında yüzlerce hosting ve sanal sunucusu müşterisine sahibiz.
Çalışanlarımız yüksek kondisyonda işine motive olsunlar diye onlardan bir şeyi esirgemeyiz, maddi manevi. Zaten aylık belli bir maaşınız olacaktır ve sizin çalışmalarınız beğenilir firmanın cirosu artış gösterirse sizin de maaşınız kesinlikle artışa uğrar.
Eminim ki Metin2 piyasasında çalışanlarına en yüksek maaşı verin firma bizizdir. Para 2. plan da olup kişinin karakteri ve bilgisi bizim için önemlidir.
------
Buraya kadar kişisel karakterini anlattık aradığımız çalışanın şimdi bilgilerine gelelim.
--------
Aradığımız arkadaşımız Metin2 filesin tüm ayarlarından kesinlikle anlamalı ve sorunları çözebilmeli. Tabi ki herşeyi anlasın diye saçma sapan bir şey den bahsetmiyorum. Herkesin herşeyi bilemeyeceğini biliyorum ancak sorunların neden kaynaklı olup o sorunu araştırabilecek ve sonuca ulaşarak çözebilecek arkadaşlardan bahsediyorum.
Files, Pack konusun da yüksek bilgili, üslubu düzgün, bildirimlere seri bir şekilde yanıt veren ve bizler kendisine bir iş söylediğimiz de o işi zamanın da yapan bir iş yapmaktan ERİNMEYEN !!! yani ertelemeyen ve bizi söyletmeyen birisi olmalı.
Vmware-FreeBSD vb. işletim sistemlerinde bilgili olması iyi olabilir ama BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL.
Canlı desteğe bakabilecek sabrı yüksek ve online süresi yüksek kişi de aramaktayız.
Çalışan arayışımız 1 kişiden ibaret olmak zorunda değil.
---
Bazen müşteriler küfür edebiliyor veya canlı desteğe terbiyesizler bağlanıp hakaret edebiliyor onlara bile karşılık vermeyecek kendinde o sabrı gören ve kötü sözün sahibine ait olduğunu bilen kişiler arıyoruz. Hiç bir şekilde firma adını küçültmeyecek ve zor durum da bırakmayacak kişiler arıyoruz.
----
Çok mu şey istyoruz ? Gerçekten bilmiyorum ancak şuan da çalışanımız olan Eren bunların daha fazlasına sahip bir kardeşimiz. Askere gitmesi nedeni ile onun boşluğunu doldurabilecek çalışan veya çalışanlar arıyoruz.
----
Skype : msn@buyukweb.com
skype de fazla online olamıyorum ama ticket te atabilirsiniz sistemden dönüş yaparım olumlu yada olumsuz.
------
Firmaya alınacak kişiler den talep edilecek bilgiler :
Ad Soyad
TC No
Tam doğum tarihi
Adres
Telefon
Kimliğinin arkalı önlü fotoğrafları
----
Bu bilgileri daha önce yaşadığımız problemlerden dolayı istemek zorundayız.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Para 2. planda demek paranın benim için önemi yok demek tabi sen para vermiyoruz olarak anlamayı başarmışsın.
ben bu firmada calışırken bana 1 kuruş bile vermediğini biliyorumkesinlikle calışmayınız bu rezille.
Merhaba sayın arkadaşlar ben Gökay ÇELİK
yaklasık bi 3 aydır beraber calısıyoruz buyukweble tanıyanlar tanır bilenler bilir. Ömer Uğur Karayılan adlı şahısla calısacak olanlar bunları okuyarak ona göre önlemini alarak calıssın ona göre kendisini ayarlasın.
İlk işe girdik ufak bi miktarla calıstık baktıkki işler iyi gidiyor biraz zam yaptı tamam dedik files istedi 12 tane files. ilkte evlayonun filesini warez olarak kullandık ve 6 tane files olarak yaptım daha sonra evlayonun şikayet konusu açmasıyla ücretli aldı olay kapatıldı ve fileslerde 5.8 sürümünde sorunlar cıktı Engin yani @SunRisee; ile kaçıncıya 12 şer tane files yaptıgımızı hatırlamıyorum bi yeri düzeltiyoruz bi yerde bişey çıkıyor müşteriler biraz pinpirikli oldukları için sinek kadar şeye hata sorun var diyorlar her neyse bu filesler normalde benım işim değildi sadece canlı destek ve ticketti ama "Kendisi bize filesteki sorunlar düzeltikten sonra benım makinelerimden birini göndericeğim dedi ve sonra dgn veri merkezine geçiş falan yaptım dedi stokta makine kalmadı dedi tamam dedik ve sonra borcumu toparlayıp temmuz ayının sonuna kadar yeni bi alıcağım sana dedi tamam dedik sen insanlara şunu alıcağım şunu yapıcagım diyen yapıyomuş gibi gösteren ama hiç bişey yapmıyan bir kişiliksin. Diğer elemana mesaj atmış benden herşeyi beklersiniz hiç bişey yapmazsınız diye sana sormak isterim gecenın 3-4 lerine kadar ticketlere bakan kimdi? filesleri derliyen toparlıyan kimdi? müşterilerden bana gelen şahsi mesajlarda siz geldiniz firmada düzelme oldu adam ettiniz diyen mesajları gösterdim 1-1 ekran açarak bunları yapan kimdi madem 6 yıldır piyasadasın neden hala sorunsuz files sorunsuz makine sunamıyorsun müşterilerine ?" herneyse kendiside iyi bilir biz yaptık ettik hep bahaneler hem yalanlar dolanlar üreterek atlattı her konusmasında bizde böyle işine geliyosa diyerekten laf yaptı ve 1 günde firmada ilk defa satış rekoru yaptık dedimki "nasıl iyi satış yapıyormuyuz" dediği kelime sizmi yaptınız sabahtan canlıda durduk onlarca insan bağlandı müşteri bağladık madem çok ilgilisin neden telefonlara bakmıyorsun ? niye müşteriler bana gelip dert yanıyor telefonlara bakan yok saatlerdir arıyorum açan yok hep beklemeye atıyor ilk sırasınız 20 dakıkadır beklıyorum açan yok diye? herneyse falan filan bunları geçelim. ben senın kirli yüzlerini ve insanları kullandığını çok iyi biliyorum ve şikayet konusu açan müşterilerinde haklı olduğunu biliyorum ve sende çok iyi biliyorsun! Bunları buraya yazma amacım Ekmek yediğim kapıya ihanet etmek değil senın müşterilerine elemanlarına calısanlarına saygısız kendini üstün görmen ve kalitesiz olmandan kaynaklanıyor. biz pazar günüde mesai yapıyoruz sesimizi çıkarmıyoruz 2 misafir geliyor yanlarına gıdemıyoruz halen hiç birşey yapmıyorsunuz tickete nıye bakmıyorsunuz arayıp azarlıyarak konusuyorsun bizim normal hayatımız yokmu? ve en önemli konu herkes birbirinden üstün değil kendını ustun gorerek bi yerlere varamazsın bir yanlış yapınca direk argo kelimeler olsun küfür etmeler olsun yeter her insanın bir sınırı sabrı var ben yeterinde sustum , sustuk ama bi yere kadar. Sana gerektiğinden fazla şeyler yaptık ama nankörmüşsün kısacası.
Daha fazla uzatmak ıstemıyorum uzatırsam daha çok gerçeği ortaya döküceğim o yüzden sımdılık yeterli bu kadar. Sadece tek bir resım atıcagım buda boştan yere konusmadıgım yani elimde delilli kanıtlı olarak ve kendıme guvenerek yazdıgımı göstermek için;
Şu 1: Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Şu 2: Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Yeterli bu kadar hadi eyvallah daha fazla muhattap olamıyacagım kararı kendınız ve müşteriler versin.
Az cok Oreten Olsa emin olun Katilmak isterdim
Ama pek anlamiyorum bilişimlerden İnşallah istedginiz gibi bi elman bulursunuz
Ama pek anlamiyorum bilişimlerden İnşallah istedginiz gibi bi elman bulursunuzCanli Destekse Ola bilir Aslinda![]()
Merhaba, işten anlamadan satış yapamazsınız. Müşterinin size sorduğu soruları cevaplayabilmeniz gerekir bunun içinde bilgi.
İlginiz için teşekkürler.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 17
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 13
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 16
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 16
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 10

