HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar benım bır kac sorum var sıze ben server acmayi dusunuyorum ama server satin alip Öylemı yoksa kendı evımdekı pc den sabıt İp kurarak mi acsam bana yardim edermısınız ve evde kursam gereklı Özellıkler neler olmalı kac gb hardısk kac ram ekran kartı falan server satin al ugrasma dıyenler varsa bana Önerebılecegınız bılısımler varsa buraya yazarmisiniz.
konuyu nereye yazicagımı bılemedım buraya yazdim yanlis yerse uyarin....
konuyu nereye yazicagımı bılemedım buraya yazdim yanlis yerse uyarin....
