HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Editlendi..
Son düzenleme:
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar ben programın exe'sine tıklayınca otomatik logom açılsın istiyorum bunu nasıl becerebilirim bilgisi olan varmı örnek olarak C++ 'da exeye tıklayınca bir yer doluyor aynı onun gibi aşağıda fotoğrafıda var
![]()
şuna benzer bir logo açılıyor başta bende eklemek istiyorum C++ da nasıl eklerim bilen varsa yardımcı olana reppppppp yağdıracam
.Sakın DEVC++ İle C++ İşlerine Girme . Bu Önerim Olsun.
http://metin2dev.org/board/index.php?/topic/643-cstart-game-with-argument/ Burada Sana Yardımcı Olabilecek Birşeyler Var . Resim Ekleme İşi İçin Önerdiğim Siteler ;
stackoverflow
msdn
r10
burada ne ile hallediyoruz bu işlemi bilgin varmı ?
Metin2 Client'e Entegre Edeceksin Dimi Bu Logoyu ?
