OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Karacabay hatasi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ibocan007
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 673

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADAŞLAR MERHABA. BU KARACABAY'IN SON SÜRÜMÜNDEN SONRA M2-HERO - MİLASMT2 - ARTURMT2 GİBİ SV'LERE GİRERKEN ŞÖYLE BİR HATA ALIYORUM;
RJN20j.png


SEBEBİNİ BİLENLER LÜTFEN YARDIMCI OLSUNLAR RİCA EDİYORUM.
 
ARKADAŞLAR MERHABA. BU KARACABAY'IN SON SÜRÜMÜNDEN SONRA M2-HERO - MİLASMT2 - ARTURMT2 GİBİ SV'LERE GİRERKEN ŞÖYLE BİR HATA ALIYORUM;
RJN20j.png


SEBEBİNİ BİLENLER LÜTFEN YARDIMCI OLSUNLAR RİCA EDİYORUM.

Bir fotoğraf koy nasıl bi hata bakıyım

hızlıresim sitesi açılmıyor bende ona göre upload et
 
Son düzenleme:
Temiz bir metin2 kur öyle dene. Daha önceden hile yüklemişsin sanırım hilenin .dll sini görüyor veya bir başka zararlı .dll
bunu nasıl çözebilirim, 10 defa metin2'yi kaldırıp yükledim aynı hatayı veriyor. Karacabay koruması olan bütün sv'ler böyle hata veriyor.Zararlı .dll'yi nasıl bulabilirim ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst