Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

'Allah aşkına, ne hatası var'

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TReisTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 151

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

33199-ismailkartalazizyildirim.jpg


F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırım, "İsmail Kartal istifa etti" iddialarıyla ilgili açıklama yaptı.

Akşam gazetesinden Alaattin Metin'e konuşan Yıldırım, "Allah aşkına hocanın ne hatası var? O elinden geleni yaptı. Burada sahada görevini yapmayanlar konuşulmalı. Bir tek Emenike sahada bir şeyler yapmaya çalıştı. Bizim futbolcularımıza, bu futbol yakışmadı, hoş da olmadı" dedi.

F.Bahçe, çok kritik maçta Ankara'da G.Birliği'ne yenilince Başkan Aziz Yıldırım, kötü futbola kahroldu. Özellikle takımın şampiyonluk yarışının kızıştığı haftalardaki kötü futbolu, oynanan oyun, onu üzmüştü. Bu yenilginin üzerine Ankara'dan dönerken sosyal medyada "İsmail Kartal istifa etti" dedikoduları yayılınca bunu Başkan Aziz Yıldırım'a sordum, bana aynen şöyle dedi:

BİR TEK EMENIKE ÇABALADI

"Öyle şey mi olur. Sahada futbolcular oynamazsa hoca ne yapsın, Allah aşkına hocanın ne hatası var. O elinden geleni yaptı. Burada sahada görevini yapmayanlar konuşulmalı. Bir tek Emenike sahada bir şeyler yapmaya çalıştı, o da yalnız kaldı. Şampiyonluğa oynayan takımın böyle futbol oynamaya hakkı yok. Bizim futbolcularımıza, bu futbol yakışmadı, hoş da olmadı."

ONLARIN DERBİLERİ ÇOK

Hafta sonu Beşiktaş derbisi var. Başkana derbi öncesindeki görüşlerini de sordum, şöyle anlattı: "Biz Beşiktaş'ı yenip tekrar şampiyonluk yarışında oluruz. Ama bundan sonra puan kaybetmeye hiç tahammülümüz yok. Her maçı kazanmak zorundayız. Rakiplerimiz puan kaybedebilir. Daha Beşiktaş ve G.Saray'ın kendi aralarında ve Trabzonspor'la maçları var. Bizim derbiler bitti."

(Aksam)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst