HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba, şimdi anlatacagım sorun damage sorunudur. Ne yaptım ne ettim ama bu sorunun çözümünü en yetkili kişilere bile danıştım onlar bile yardımcı olamadı bu yüzden oyunumdan 500 user'e yakın kayıp yaşadım neyse sorun şu öncelikle oyunumda ninjalar çok vuruyordu bende bunun uzerıne forumda paylasılmıs bır damage dosyasını oyunuma attım simdi savascılar cok vurmaya basladılar biraz navicattan baktım ama yapılacak gibi değil aklıma söyle bir yöntem geldi ama olur mu bilmiyorum benim oyunumun tarzında damageleri eşit bir oyun bulup onun damage dosyalarını benım oyunuma atsak acaba bir sorunla karsılasırmıyız veya elinde saltanat tipi files için damage olan varsa yardımcı olabilirmi şu sorun yüzünden oyunum kapanma derecesine geldi lütfen bu konu hakkında bilgisi olan arkadasların yorumlarını bekliyorum.
