mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

[SORU].TGA ve .MSE oluşturma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cuneytsaskal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar,

TAG sistemi için yeni rütbeler geliştirdim fakat bu rütbelere ait .mse ve .tga çizimi yapamadım :)

Bunun ile ilgili önerebileceğiniz bir program, kaynak, alıntı var mı?
Aynı şekilde orijinal GM logosu yapmak içinde gerekli bir şey. Yani varsa yazın, deneyip, kullanıcılarla paylaşalım.

PHOTOSHOP TARGA eklentisi:

CS 6 CS 4 Farketmez Plug-ins Klasörüne Atman Yeterli TGA için
http://dosya.co/u4442h9cq2mf/Targa.rar.html


Cevaplarınızı bekliyorum...
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar,

TAG sistemi için yeni rütbeler geliştirdim fakat bu rütbelere ait .mse ve .tga çizimi yapamadım :)

Bunun ile ilgili önerebileceğiniz bir program, kaynak, alıntı var mı?
Aynı şekilde orijinal GM logosu yapmak içinde gerekli bir şey. Yani varsa yazın, deneyip, kullanıcılarla paylaşalım.

PHOTOSHOP CS6 kullanıyorum .TAR (TARGA) eklentisini bulamadım. Bunun da linkini bilen paylaşır ise zaten sorun çözülmüş olacak.

Cevaplarınızı bekliyorum...

CS 6 CS 4 Farketmez Plug-ins Klasörüne Atman Yeterli TGA için
http://dosya.co/u4442h9cq2mf/Targa.rar.html
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst