HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selamun Aleyküm Arkadaşlar,
70104 - 5 - 6 - 7, kodları arasında her birini denedim dönüşüm küreleri ancak çalışmıyor. Dönüşüm küreleri nin her birine tıkladığım da şu denli bir uyarı veriyor : Bu yanlış ticaret eşyası dır! bu denli bir uyarı veriyor ve çalıştırmıyor. Bazı quest ler denedim!
1. quest :
2. quest :
3. quest :
ancak, bir türlü çalıştıramadım hep aynı hatayı veriyor! acaba specil_item_group dan bir ayar falan mı çekiyoruz, benim FİLES'ım 40K'dır bu arada, 40K Files larda genel sorun bu sanıyorum. Bilen arkadaşlar var ise nasıl yapacağımı söyleyebilir lermi? çok teşekkür ediyorum!
İyi günler / akşamlar!
70104 - 5 - 6 - 7, kodları arasında her birini denedim dönüşüm küreleri ancak çalışmıyor. Dönüşüm küreleri nin her birine tıkladığım da şu denli bir uyarı veriyor : Bu yanlış ticaret eşyası dır! bu denli bir uyarı veriyor ve çalıştırmıyor. Bazı quest ler denedim!
1. quest :
Kod:
quest donusum1 begin
state start begin
when 70106.use begin
pc.polymorph(2031,500)
pc.remove_item("70106")
end
end
end
Kod:
quest donusum begin
state start begin
when 2031.kill begin
game.drop_item_with_ownership("70104",1)
end
end
end
Kod:
quest donusum begin
state start begin
when 70104.use begin
say("Dönüşmek İstediğiniz mobu seçin ...")
local naber = select("Yeti","Yabani Köpek","Taş Golemi","Dev Kasap","Noel Baba","Vazgec")
if naber == 1 then
pc.polymorph(1106,60)
pc.remove_item("70104")
elseif naber == 2 then
pc.polymorph(101,60)
pc.remove_item("70104")
elseif naber == 3 then
pc.polymorph(1501,60)
pc.remove_item("70104")
elseif naber == 4 then
pc.polymorph(1602,60)
pc.remove_item("70104")
elseif naber == 5 then
pc.polymorph(20031,60)
pc.remove_item("70104")
elseif naber == 6 then
return
end
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end
ancak, bir türlü çalıştıramadım hep aynı hatayı veriyor! acaba specil_item_group dan bir ayar falan mı çekiyoruz, benim FİLES'ım 40K'dır bu arada, 40K Files larda genel sorun bu sanıyorum. Bilen arkadaşlar var ise nasıl yapacağımı söyleyebilir lermi? çok teşekkür ediyorum!
İyi günler / akşamlar!


Vay be demekki aslında var imiş ben gidip normal dönüşüm küreleri ile uğraşıyor muşum. Çok teşekkür ederim beni aydınlattığın için çok sağolasın! ! ! !