HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam arkadaşlar; biliyorum biraz saçma bir soru olacak ama depocudan bar almada sorun yaşıyorum. Sıkıntı aslında şudur; bar alınabilecek bir pencere açılmıyor. Aşağıda resimde görünüyor.
Kurduğum serverda resmin en solunda görülen pencere var sadece. Depocu kodu 9005 olarak biliyorum ama Filezilla ile baktığımda 9005 klasörü yok. Ortadaki standart pencereyi nasıl aktif edebilirim.
Herkese iyi çalışmalar & formlar.
Kurduğum serverda resmin en solunda görülen pencere var sadece. Depocu kodu 9005 olarak biliyorum ama Filezilla ile baktığımda 9005 klasörü yok. Ortadaki standart pencereyi nasıl aktif edebilirim.
Herkese iyi çalışmalar & formlar.
