Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

lEwiLDragoNl Veda ..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EwiLDragoN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet Arkadaslar Sıra bizde :) Yaklasık bu serverde 6 senedir oynuyorum İyi yada kötü beni hepiniz biliyorsunuz. Suan bana Düşman muamelesi yapan arkadaslar ilede Bir arada idik zamanında Ki iş ciddiye bindiginde suan düşman görünsek bile yine bir arada oluyorduk :) Dostumuz olanlar zaten hep yanımızdaydı. Karakterimi sattım devir ettim bundan dolayı oyunu bırakıyorum. Hepiniz ile iyi yada kötü günlermiz oldu Savaştık barıştık kavga ettik tartıştık güzel günlerdi hepsi geride kaldı :) Hepinizin hayatında başarılı olmasını diliyorum. Hanginizin üzerinde hakkım varsa helaldir hepinizin allh yar ve yardımcısı olur inşallah Allaha emanetsiniz :)


Burayada Son zamanlarda yendigim Tüm vs lerin fotolarını bırakıcagım son olarak Bir anı olarak forumda kalsın :)


[/IMG]

4LMby0.jpg
[/URL][/IMG]

aoG2rR.jpg
[/URL][/IMG]

lkWv5l.jpg
[/URL][/IMG]

gkWZJL.jpg
[/URL][/IMG]

58QM1M.jpg
[/URL][/IMG]

39qYnO.jpg
[/URL][/IMG]

N51rRN.jpg
[/URL][/IMG]

ZLE7P0.jpg
[/URL][/IMG]

P5rPbv.jpg
[/URL][/IMG]

VlMvJV.jpg
[/URL][/IMG]

rg2ZbM.jpg
[/URL][/IMG]

4LMbJQ.jpg
[/URL][/IMG]

lkWvVk.jpg
[/URL][/IMG]

Lpn1L1.jpg
[/URL][/IMG]

Bu vs yi özellikle video halinde koyuyorum :D




Son Olarak dostlarım beni giderken yanlız bırakmayıp yanımda oldular fotograf cekildik onları atacagım :)

aoG2VQ.jpg
[/URL][/IMG]

BZADqp.jpg
[/URL][/IMG]

q4WP6R.jpg
[/URL][/IMG]

AAk54L.jpg
[/URL][/IMG]

39qYrM.jpg
[/URL][/IMG]

N51raX.jpg
[/URL][/IMG]

Ws Attıgım yendigim yenildigim herkezi tebrik ederim :) benim yanımda olup benim ile son dakikalarını geçiren arkadaslarada teşekkür ederm Hoşçakalın :)
 
Bu oyunda en eski arkadaşımsın seninle çok iyi vakit geçirdik , herşey gönlünce olsun güzel kardeşim benim. :rolleyes:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst