mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Vs2008 // Metin2 Client Build Forumda Ilk //

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Etzhel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 200
  • Görüntüleme Görüntüleme 45K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

metin2client.exe varya oyuna girdiğimiz onun source dosyaları varsa sende internetten araştırarak özellike vs ekliyorsun bu şekilde build ettiğinde o dosyaları elimize özellik eklenmiş metin2client.exe geliyor biraz karışık en sade şekilde anlatmaya çalıştım :D
çok teşekkür ederim :)
 
metin2client.exe varya oyuna girdiğimiz onun source dosyaları varsa sende internetten araştırarak özellike vs ekliyorsun bu şekilde build ettiğinde o dosyaları elimize özellik eklenmiş metin2client.exe geliyor biraz karışık en sade şekilde anlatmaya çalıştım :D


gene amlamadım ama sagol ğenede ;)
 
XBoG40.png



Hepsini indirdim. 3 g.blik felan bunu kurarken bu hata verdi .
yardımcı olmanızı bekliyorz..


hangi sistemlerde calısıyor solerseniz iyi olur .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst