mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Hunk Sunucusunun Gidişatı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan samet0530
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 814
Sevgili dostlar,Değerli emektâr kardeşler,Gidişat başlığı altında yerinde sayan bir pvp'de oyun oynuyoruz
Beğenmeyen başka sunucuya geçer yahut oyunu bırakır gibi.Cümleler post kasan kardeşler tarafından yazılacaktır aldırış etmeyin
Eski balık eventlarında tutulan halihazırda taşlı kemerlerin bazı kimseler tarafından kullanılan (adalet)'i yok eden item

65 Silahların Mayıs ayından beri dönüşümü aktif edilmesi planlanıpta ne zaman sorulsa günü ertelenmekle beraber hala pasif
Hangi yetkili arkadaş Hunk oynayıpta 105 level tek yarı silahla oyuna devam eder?
Eski sistemde çift yarı yapan arkadaşlar bayram ediyor, Yeni başlayanlarsa
-10 yarı oynamak ile hükümlü,Şimdi gelipte oyun içi eski çift yarı silahları satın alın yazacak kardeşler uğraşmasın

Hunk piyasası ölü durumda,Ne kişi item alınır dediğinde satan kişiden PM geliyor,Ne satılır denildiğinde alıcı bulunabiliyor

Kristal odaya tıklayıp baronese ışınlanıyoruz bunu kim yaptıysa güzel eğleniyor oyuncular ile :)
Barones tıklıyoruz kristal odaya ışınlanıyoruz ne güzel sistem yahu :D Yakında mavi 1 e tıklar sarı 2.köye ışınlanırız :)

Market desen o da sakat 1K HP yazıyor saçı alıyoruz HP pasif :D

Daha yazı yazılırda haceti yok oyunu bırakan kardeşlere hayatlarında başarılar diliyorum kalın sağlıcakla selametle
 
Bu server açıldığı zaman oyuncu sayısına ve bu servere nasıl önem verilmişti aklıma geliyorda , ve şimdi durumuna bakıyorum dandik servelerdeki oyuncu sayısına bakıyorum ve birde böyle kaliteli serverdeki oyuncu sayısına bakıyorum içler acısı durumda gerçekten. Umuyorum bu çözülür. Oyunda kimse kalmadı gerçekten.
 
Aynen arkadaslarında dediği gibi az da olsa hunka biraz ilgi göstermelisiniz sonuçta bu serverda sizin dönüşümleri açın ox event vs eğlendirici şeyler yapın oyuncu nasıl çoğalıyor o zaman farkında bile olmazsınız herkesin emeği var sonuçta






Sakın İncitme Bir Canı , Yıkarsın Arş-ı Rahman-ı
 
Şimdi bu postlara gm de bakmaz baksa bile ya kapatır ya da cevap vermez.Oyunun ilk açıldığı günleri hatırladıkça içim acıyor böyle bir serveri kurdunuz oyun oturdu 2000 online arası sekiyor hatta dahada fazla bile bütün bunlar hız ile ilerlerken dönüşümleri kapatarak büyük bir hata ettiniz.Bu durumu dile getirdiğimizde cevap yok ısrarla oyunun içine ettiniz.İkincisi bütün bunlara rağmen hala ısrarla dönüşümleri açmayıp , 2 dakikalık iş için serverleri birleştiriyosunuz yazıklar olsun.Sizin amacınız emek serverin cirosunu düşürmek editli serveri artırmak para kazanmak.Sizin gibi altyapısı sağlam bir server sunucusundan bunları hiç beklemezdim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst