HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu sunucuyu açmanızda ki düşünce neydi bilmiyorum ama burada ciddi emek veren insanlar var. Burada oynayan arkadaşlarımızın emeklerinin kalıcı ve kale değer bir yere sahip olması için para mı verilmesi gerekiyor sizin gözünüzde ? 30 dakikada 4 evente şahit oldum. Chunjo krallığı 2.köy gibi oyuncuların nadir olduğu yerler dahi Hunk serverinden daha çok sayıya sahip. İsterseniz sadece 5 dakikanızla Hunk serverini alelade şekilde oyuncu dolduracağınızı sizde bizde biliyoruz. Peki neden ? Burası sizin emeklerinizle var olmuş bir yer değil mi soruyorum size. Bir çok arkadaş artık anlaması gerektiğini anladı ve şu anda nasıl bir zihniyet yapısına sahip olduğunuzu çözdü. Dilerseniz oynamayabilirsiniz sizi zorla tutmuyoruz gibi süslü ve içinde umursamazlık barındıran cümleleriniz sizde kalsın. Zaten size anlatılmak istenen şu saatten sonra dönüşüm event vs. değil. Emeğin karşılığını vermezsen emeğin karşılıksız kalır. Yüce Rabb'imden sizlere ihsan ve ıslah niyaz ediyorum...
Gezep
Gezep
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Ely2 yi el çıkarmayı kaldırarak bitirdiler ely4 u 65 lvl silahların 80 lvl donuşumunu kapayarak bitirdiler İlerde onlem alınması şart
Bu server açıldığı zaman oyuncu sayısına ve bu servere nasıl önem verilmişti aklıma geliyorda , ve şimdi durumuna bakıyorum dandik servelerdeki oyuncu sayısına bakıyorum ve birde böyle kaliteli serverdeki oyuncu sayısına bakıyorum içler acısı durumda gerçekten. Umuyorum bu çözülür. Oyunda kimse kalmadı gerçekten.
Bu sunucuyu açmanızda ki düşünce neydi bilmiyorum ama burada ciddi emek veren insanlar var. Burada oynayan arkadaşlarımızın emeklerinin kalıcı ve kale değer bir yere sahip olması için para mı verilmesi gerekiyor sizin gözünüzde ? 30 dakikada 4 evente şahit oldum. Chunjo krallığı 2.köy gibi oyuncuların nadir olduğu yerler dahi Hunk serverinden daha çok sayıya sahip. İsterseniz sadece 5 dakikanızla Hunk serverini alelade şekilde oyuncu dolduracağınızı sizde bizde biliyoruz. Peki neden ? Burası sizin emeklerinizle var olmuş bir yer değil mi soruyorum size. Bir çok arkadaş artık anlaması gerektiğini anladı ve şu anda nasıl bir zihniyet yapısına sahip olduğunuzu çözdü. Dilerseniz oynamayabilirsiniz sizi zorla tutmuyoruz gibi süslü ve içinde umursamazlık barındıran cümleleriniz sizde kalsın. Zaten size anlatılmak istenen şu saatten sonra dönüşüm event vs. değil. Emeğin karşılığını vermezsen emeğin karşılıksız kalır. Yüce Rabb'imden sizlere ihsan ve ıslah niyaz ediyorum...
Gezep
Haklısın dönüşüler açılsa falan oyuncu çoğalır ama oyuncu azlıgının nedeni birazda hesap birleştirme bence 2 günlük emek serverlere doluşan millet böyle duulmus bir servere akın edebilecekken sonuçları kime ne kazandırıyor bilemiyorum ama dönüşümlerin kapanması falan saçma oyunda eşitlik yok çift yarı itemi olanla olmayan bir değil bence bu pvp de full çekebilecek sunucu Hunk'tur ama bazı sorunlar düzelirse
Amaçları oyuncuları oyalamak başka bir şey değil sözde 2014 mayıs ayında açılacaktı sonradan okul kapanınca oldu ve hala bekliyoruz ama umudumuz kalmadı alıştık biz bu yalanlara
Sevgili dostlar,Değerli emektâr kardeşler,Gidişat başlığı altında yerinde sayan bir pvp'de oyun oynuyoruz
Beğenmeyen başka sunucuya geçer yahut oyunu bırakır gibi.Cümleler post kasan kardeşler tarafından yazılacaktır aldırış etmeyin
Eski balık eventlarında tutulan halihazırda taşlı kemerlerin bazı kimseler tarafından kullanılan (adalet)'i yok eden item
65 Silahların Mayıs ayından beri dönüşümü aktif edilmesi planlanıpta ne zaman sorulsa günü ertelenmekle beraber hala pasif
Hangi yetkili arkadaş Hunk oynayıpta 105 level tek yarı silahla oyuna devam eder?
Eski sistemde çift yarı yapan arkadaşlar bayram ediyor, Yeni başlayanlarsa
-10 yarı oynamak ile hükümlü,Şimdi gelipte oyun içi eski çift yarı silahları satın alın yazacak kardeşler uğraşmasın
Hunk piyasası ölü durumda,Ne kişi item alınır dediğinde satan kişiden PM geliyor,Ne satılır denildiğinde alıcı bulunabiliyor
Kristal odaya tıklayıp baronese ışınlanıyoruz bunu kim yaptıysa güzel eğleniyor oyuncular ile
Barones tıklıyoruz kristal odaya ışınlanıyoruz ne güzel sistem yahuYakında mavi 1 e tıklar sarı 2.köye ışınlanırız
Market desen o da sakat 1K HP yazıyor saçı alıyoruz HP pasif
Daha yazı yazılırda haceti yok oyunu bırakan kardeşlere hayatlarında başarılar diliyorum kalın sağlıcakla selametle
Bu sunucuyu açmanızda ki düşünce neydi bilmiyorum ama burada ciddi emek veren insanlar var. Burada oynayan arkadaşlarımızın emeklerinin kalıcı ve kale değer bir yere sahip olması için para mı verilmesi gerekiyor sizin gözünüzde ? 30 dakikada 4 evente şahit oldum. Chunjo krallığı 2.köy gibi oyuncuların nadir olduğu yerler dahi Hunk serverinden daha çok sayıya sahip. İsterseniz sadece 5 dakikanızla Hunk serverini alelade şekilde oyuncu dolduracağınızı sizde bizde biliyoruz. Peki neden ? Burası sizin emeklerinizle var olmuş bir yer değil mi soruyorum size. Bir çok arkadaş artık anlaması gerektiğini anladı ve şu anda nasıl bir zihniyet yapısına sahip olduğunuzu çözdü. Dilerseniz oynamayabilirsiniz sizi zorla tutmuyoruz gibi süslü ve içinde umursamazlık barındıran cümleleriniz sizde kalsın. Zaten size anlatılmak istenen şu saatten sonra dönüşüm event vs. değil. Emeğin karşılığını vermezsen emeğin karşılıksız kalır. Yüce Rabb'imden sizlere ihsan ve ıslah niyaz ediyorum...
Gezep
Haklısın dönüşüler açılsa falan oyuncu çoğalır ama oyuncu azlıgının nedeni birazda hesap birleştirme bence 2 günlük emek serverlere doluşan millet böyle duulmus bir servere akın edebilecekken sonuçları kime ne kazandırıyor bilemiyorum ama dönüşümlerin kapanması falan saçma oyunda eşitlik yok çift yarı itemi olanla olmayan bir değil bence bu pvp de full çekebilecek sunucu Hunk'tur ama bazı sorunlar düzelirse
Ely2 yi el çıkarmayı kaldırarak bitirdiler ely4 u 65 lvl silahların 80 lvl donuşumunu kapayarak bitirdiler İlerde onlem alınması şart
Önlem mi ?
Hunk'ta dönüşümleri açmak demek yoğun derecede rağbet görmesi demektir. Dolayısıyla editli sunucunun gözdeliğini kaybetmesi. O da satılan editleri etkiler. Daha açık bir özeti yok bunun
Hunk'ta dönüşümleri açmak demek yoğun derecede rağbet görmesi demektir. Dolayısıyla editli sunucunun gözdeliğini kaybetmesi. O da satılan editleri etkiler. Daha açık bir özeti yok bunun
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 135
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 437
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 577
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 788


Yakında mavi 1 e tıklar sarı 2.köye ışınlanırız