HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar toplu olarak önerilerimizi sunmalıyız bu başlık altında tüm önerilerimizi sunalım ve destek ekibinden de bir cevap gelmesini umarız.
Mmomt2-M2-TR Birleşip Elym2 kurulup Ely4 serverinin ilk açıldığı zamanları hatırlarmısınız?
Oyundan aldığımız zevki? Okullar açıldı oyuncular dolayısıyla azaldı ve bu yetmezmiş gibi +65 dönüşümler kapandı çift yarı yapılmıyor buda yetmezmiş gibi ekip birde +80 silah dönüşümü ve çelik v.s +70 itemleri basarken istediği itemlerin haddi hesabı yok +1 e basarken en az 1 t gidiyor. Gerçekten profesyonel alt yapılı bir oyun bu kadar saçmalanabilirmi? Ekip sizden tek ricamız eski elym2'yi istiyoruz .!
Mmomt2-M2-TR Birleşip Elym2 kurulup Ely4 serverinin ilk açıldığı zamanları hatırlarmısınız?
Oyundan aldığımız zevki? Okullar açıldı oyuncular dolayısıyla azaldı ve bu yetmezmiş gibi +65 dönüşümler kapandı çift yarı yapılmıyor buda yetmezmiş gibi ekip birde +80 silah dönüşümü ve çelik v.s +70 itemleri basarken istediği itemlerin haddi hesabı yok +1 e basarken en az 1 t gidiyor. Gerçekten profesyonel alt yapılı bir oyun bu kadar saçmalanabilirmi? Ekip sizden tek ricamız eski elym2'yi istiyoruz .!
Arkadaşlar toplu olarak önerilerimizi sunmalıyız bu başlık altında tüm önerilerimizi sunalım ve destek ekibinden de bir cevap gelmesini umarız.
Mmomt2-M2-TR Birleşip Elym2 kurulup Ely4 serverinin ilk açıldığı zamanları hatırlarmısınız?
Oyundan aldığımız zevki? Okullar açıldı oyuncular dolayısıyla azaldı ve bu yetmezmiş gibi +65 dönüşümler kapandı çift yarı yapılmıyor buda yetmezmiş gibi ekip birde +80 silah dönüşümü ve çelik v.s +70 itemleri basarken istediği itemlerin haddi hesabı yok +1 e basarken en az 1 t gidiyor. Gerçekten profesyonel alt yapılı bir oyun bu kadar saçmalanabilirmi? Ekip sizden tek ricamız eski elym2'yi istiyoruz .!
Cok iyi olur , buna benzer cok konu acıldı ama dıkkate alan olmadı.Bakalım bu sefer dikkate alacaklarmı
Arkadaşlar toplu olarak önerilerimizi sunmalıyız bu başlık altında tüm önerilerimizi sunalım ve destek ekibinden de bir cevap gelmesini umarız.
Mmomt2-M2-TR Birleşip Elym2 kurulup Ely4 serverinin ilk açıldığı zamanları hatırlarmısınız?
Oyundan aldığımız zevki? Okullar açıldı oyuncular dolayısıyla azaldı ve bu yetmezmiş gibi +65 dönüşümler kapandı çift yarı yapılmıyor buda yetmezmiş gibi ekip birde +80 silah dönüşümü ve çelik v.s +70 itemleri basarken istediği itemlerin haddi hesabı yok +1 e basarken en az 1 t gidiyor. Gerçekten profesyonel alt yapılı bir oyun bu kadar saçmalanabilirmi? Ekip sizden tek ricamız eski elym2'yi istiyoruz .!
http://www.turkmmo.com/elym2-genel/2831967-elym2-hakkinda-sorulariniz-ve-onerileriniz.html
Öneri konusu açmanıza gerek yok mevcut konudan devam edebilirsiniz
Bildiğim kadarıyla M2-TR yi Shorty tek başına idare ediyordu. Turkmmo ile birleşeceğini duyduğumda sevinmiştim sonuçta bi takım olacaktı ofis ortamına falan geçildi. Ama değişen pek bişey olmadı onca imkanlara sahipken elym2 yavaş yavaş bitiyor. Kıytırık sezonluk pvp serverlerde ki forumlara bakıyorum hep loncalar tartışıyorlar, oyuncular aralarında tartışıyorlar ama elym2 de yok şaman çok damage atıyor, sura damage yemiyor, dönüşümler niye kapalı, piyasa kan ağlıyor, eski/yeni sistem editler arasındaki uçurumlar vs. vs.
