HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle mete bey benim çarımı yenmeden foruma nickimle konular açıp kaldırtmak zorunda bırakma konuyu o günde konu altına yazdım benimle saat verdm atıcaksın diye sonuç burda beni yenmek hedefin biliyorum ely2 dede zamanında görüşücez diyip 5-0 yenildiğin videolarınıda bu konu altına atıcam gerçekten sıkıldım yenmekten bana ws deme artık .
Bugun ki Ws Sonucu (10-5) İlerleme var
kekliğimi vurdular nay nay nanay nay nay nay :m08: ( Oyun havasını sevdiğini duydum onun için şarkı sana özel )
Şimdi gelelim Ely2 ve Ely1 birleşmedne önce Burası ely2 değil gel ws atalım diyip '10-1' yenildiğin konun
[h=3]Cryssa 10 EwilDragon 1[/h]
Buda ely2de çarlarının görüşcez diyip ws dediğinde yenildiğin konular
[h=3]Certanes 5 LastSorceRas 0[/h][h=3]Certanes 5 Evohes 0[/h]
Sonuç değişmediğinde bir çokta çekmediğim video var
Tebrikler
NOT: Normalde bir ws için bukadar konuşmam fakat kendini begenmiş arkadaşın başkalarını aşağalaması canımı sıktı videolarını izle ve aşağalancak kişi kimmiş gör bakalım Meşhur (GatZ)
NOT2: Konuma gelip tartışma çıkarmayın kapanmasını istemiyorum özellikle mete
Bugun ki Ws Sonucu (10-5) İlerleme var

kekliğimi vurdular nay nay nanay nay nay nay :m08: ( Oyun havasını sevdiğini duydum onun için şarkı sana özel )
Şimdi gelelim Ely2 ve Ely1 birleşmedne önce Burası ely2 değil gel ws atalım diyip '10-1' yenildiğin konun
[h=3]Cryssa 10 EwilDragon 1[/h]
Buda ely2de çarlarının görüşcez diyip ws dediğinde yenildiğin konular
[h=3]Certanes 5 LastSorceRas 0[/h][h=3]Certanes 5 Evohes 0[/h]
Sonuç değişmediğinde bir çokta çekmediğim video var
TebriklerNOT: Normalde bir ws için bukadar konuşmam fakat kendini begenmiş arkadaşın başkalarını aşağalaması canımı sıktı videolarını izle ve aşağalancak kişi kimmiş gör bakalım Meşhur (GatZ)
NOT2: Konuma gelip tartışma çıkarmayın kapanmasını istemiyorum özellikle mete

Öncelikle mete bey benim çarımı yenmeden foruma nickimle konular açıp kaldırtmak zorunda bırakma konuyu o günde konu altına yazdım benimle saat verdm atıcaksın diye sonuç burda beni yenmek hedefin biliyorum ely2 dede zamanında görüşücez diyip 5-0 yenildiğin videolarınıda bu konu altına atıcam gerçekten sıkıldım yenmekten bana ws deme artık .
Bugun ki Ws Sonucu (10-5) İlerleme var
kekliğimi vurdular nay nay nanay nay nay nay :m08: ( Oyun havasını sevdiğini duydum onun için şarkı sana özel )
Şimdi gelelim Ely2 ve Ely1 birleşmedne önce Burası ely2 değil gel ws atalım diyip '10-1' yenildiğin konun
Cryssa 10 EwilDragon 1
Buda ely2de çarlarının görüşcez diyip ws dediğinde yenildiğin konular
Certanes 5 LastSorceRas 0
Certanes 5 Evohes 0
Sonuç değişmediğinde bir çokta çekmediğim video varTebrikler
NOT: Normalde bir ws için bukadar konuşmam fakat kendini begenmiş arkadaşın başkalarını aşağalaması canımı sıktı videolarını izle ve aşağalancak kişi kimmiş gör bakalım Meşhur (GatZ)
NOT2: Konuma gelip tartışma çıkarmayın kapanmasını istemiyorum özellikle mete![]()
Tebrik ederim kanka , Öyle deme belki adamın neti gitmiştir baştan atın :m08::m08::m08:
Tebrik ederim kanka , Öyle deme belki adamın neti gitmiştir baştan atın :m08::m08::m08:
Sağol kardeşim olabilir bahane çok biliyosun


